וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "זכייה בכל ארבעת התארים האפשריים? זה לא יקרה"

מאמן מנצ'סטר סיטי הוריד ציפיות אחרי שקבוצתו ניצחה את לסטר סיטי בדו-קרב פנדלים ועלתה לחצי גמר גביע הליגה: "זה לא יימשך לנצח. הסיטואציה הנוכחית אינה נורמלית, עוד נפסיד"

עריכת וידאו: מתן חדד

"זכייה בכל ארבעת התארים האפשריים? זה לא יקרה", כך אמר פפ גווארדיולה אמש (שלישי) אחרי הניצחון של מנצ'סטר סיטי על לסטר סיטי אחרי דו-קרב בפנדלים ברבע גמר גביע הליגה האנגלי. הסיטיזנס נזקקו להחמצות של ריאד מחרז וג'יימי ורדי מהנקודה הלבנה אחרי 1:1 בתום 120 דקות כדי להבטיח את מקומם בחצי הגמר.

"זה לא מציאותי" אמר גווארדיולה ברגע שנשאל אם סיטי תוכל לזכות בכל ארבעת התארים האפשריים (ליגה, ליגת האלופות ושני הגביעים באנגליה). "מה שאנחנו חיים כרגע אינו מציאותי. זה לא יימשך לנצח. אנחנו צריכים להנות מזה כרגע. אבל זכייה בכל ארבע התארים? זה לא יקרה. הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה כרגע, של לנצח 16 משחקים רצופים, העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות ולשחק עם שחקנים צעירים ברמה הזאת, היא לא נורמלית".

המאמן סיכם ואמר: "אנחנו עוד נאבד נקודות ונפסיד משחקים. אני לא חושב על מספר התארים שניקח, חשוב לי שנמשיך לשחק טוב ולשמח את האוהדים שלנו. אבל חייבים להיות מציאותיים. אני שמח שלמרות שעלינו עם הרכב משני ושחקנים צעירים הצלחנו לנצח במגרש קשה מאוד".

עוד בנושא:

גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי עברה את לסטר בפנדלים, גם ארסנל בחצי הגמר
קונטה בקריאה לקבוצות הפרמיירליג: תמנעו את חתימת ואן דייק בסיטי
כבוד: איל ברקוביץ' נכנס לעשרת המוסרים הגדולים של ג'יימי רדנאפ

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"חייב להיות מציאותיים". פפ גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully