וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אנחנו צריכים לעשות עוד הרבה כדי להגיע לרמה הזאת"

19.12.2017 / 23:59

מאמן מכבי תל אביב הודה לאחר ההפסד לפנאתינייקוס: "הם מענישים על כל טעות, ועשינו יותר מדי כאלה. לא נתנו אקסטרה, אלא פחות. נחזור לתל אביב ונעבוד קשה לקראת פנרבחצ'ה"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
לא היה מספיק זמן להתכונן. נבן ספאחיה/קובי אליהו

מכבי תל אביב הפסידה הערב (שלישי) בפעם השנייה ברציפות ביורוליג, כשלא הצליחה לעמוד בקצב של פנאתינייקוס ונוצחה 89:76 ביוון. ביום חמישי תנסה החבורה בצהוב להתאושש, כשאלופת אירופה פנרבחצ'ה תגיע להיכל. למכבי תל אביב כרגע מאזן 6:7 במקום השישי ביורוליג, בעוד פנר מדורגת שנייה עם מאזן 4:9.

המאמן נבן ספאחיה אמר בסיום: "אני רוצה לברך את פנאתנייקוס על הניצחון, הם שיחקו כדורסל טוב מאוד במשך 40 דקות. בכל פעם שהצלחנו להתקרב אליהם, עשינו טעויות טיפשיות. כשאתה משחק מול קבוצה כזאת טובה אתה צריך לתת אקסטרה, ולא פחות. שיחקנו ביום שישי מול צסק"א, היה לנו זמן קצר להתכונן. יש לפנאתנייקוס אוהדים נהדרים, שחקנים מוכשרים, הם מענישים על כל טעות, ועשינו יותר מדי כאלה. נחזור לתל אביב, נעבוד קשה, אנחנו קבוצה חדשה, ואנחנו צריכים לעשות עוד הרבה דברים כדי להגיע לרמה הזאת".

עוד בנושא:
מכבי תל אביב הפסידה 89:76 לפנאתינייקוס ביוון
לוקה דונצ'יץ' הורחק, ריאל מדריד ניצחה את ולנסיה
מד המאני טיים של היורוליג: הנשק הקטלני של פנאתינייקוס

דשון תומאס שחקן מכבי תל אביב. GettyImages
"צריכים להרים את עצמנו לפני יום חמישי". תומאס/GettyImages

שחקן הצהובים דשון תומאס אמר: "אנחנו צריכים לעבוד על פרטים קטנים, אבל אנחנו שם. הצלחנו להוריד את ההפרש ל-6, נלחמנו, אבל אנחנו צריכים לעבור את המשוכה הזו. האחריות שלנו היא לעבור את המשוכה הזו ולהגיע מוכנים ומרוכזים יותר למשחקים האלה. חשוב מאוד שנתאושש מזה מהר, במיוחד לאור העובדה שמחכה לנו משחק מול אלופת היורוליג כבר ביום חמישי. פנרבחצ'ה קבוצה טובה, אבל אנחנו צריכים לשמור על הבית שלנו ואנחנו הולכים לנסות לעשות את זה".

לפני המשחק עמדו שתי הקבוצות דקת דומיה לזכרו של הג'נרל מנג'ר של פנאתינייקוס לשעבר תאסוס סטפנו, שהלך לעולמו בגיל 72. מאמן פאו צ'אבי פסקוואל ביקש להקדיש לו את הניצחון: "הניצחון הזה מוקדש לתאסוס סטפנו, הוא היה איש חשוב מאוד למשפחת פנאתינייקוס ולכל הכדורסל היווני. זה בשבילך. ניק קלאת'ס הוא שחקן חשוב מאוד, אבל כשמישהו נפצע אתה תמיד צריך למצוא פתרונות עם השחקנים שיש לך, וזה מה שעשינו הערב. כולם תרמו. לוקאס לקאביצ'יוס היה במשחק נפלא, הוא עבד קשה והוא שחקן טוב לקבוצה. קלאת'ס לא ייצא איתנו לבלגרד למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully