וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: לוקה דונצ'יץ' הורחק, ריאל מדריד ניצחה 72:91 את ולנסיה

הסלובני שלח מרפק לפניו של פלייס, ספג בלתי ספורטיבית ומאוחר יותר זעם על שריקה נגדו, ספג טכנית והורחק. פנרבחצ'ה הביסה 56:82 את הכוכב האדום בלגרד, ז'לגיריס ניצחה גם את באמברג

לוקה דונצ'יץ' שחקן ריאל מדריד מול טיבור פלייס שחקן ולנסיה. GettyImages
מרפק מכוער. דונצ'יץ' מול פלייס/GettyImages

המחזור ה-13 ביורוליג נפתח הערב (שלישי) עם ניצחונה הקליל של פנרבחצ'ה, 56:82 על הכוכב האדום. ז'לגיריס קובנה המפתיעה רשמה עוד ניצחון עם 84:88 ביתי מול באמברג. ריאל מדריד לא התקשתה מול הנמושה ולנסיה עם 72:91.

פנרבחצ'ה - הכוכב האדום בלגרד 56:82

אלופת אירופה הופתעה במחזור הקודם עם הפסד לז'לגיריס שקטע לה רצף של ארבעה ניצחונות, אז היא הגיעה חדה והוציאה את העצבים על הסרבים המסכנים, שדווקא הגיעו אחרי שלושה ניצחונות רצופים וחלמו על הפתעה. המחצית הראשונה דווקא הייתה צמודה והכוכב עוד הייתה ביתרון באמצע הרבע השני, אך פנר סגרה את המחצית הראשונה עם 5:15 ואותתה על כוונותיה לקראת ההמשך. אחרי ההפסקה המגמה נמשכה, הטורקים הגדילו עוד ועוד את ההפרש שנעצר על 20 לפני הרבע האחרון, בו כבר הגיע ל-31 בשיאו. יאן וסלי (15 נקודות ושמונה ריבאונדים) הוליך חמישה קלעים של המארחת בדאבל פיגרס, בראד וונאמייקר ולואיג'י דאטומה קלעו 13 כל אחד, ג'יימס ננאלי הוסיף 12 וניקולו מלי תרם 10. את המפסידה הוביל דובריק אוגניין עם 15 נקודות.

ז'לגיריס קובנה - באמברג 84:88

הליטאים רשמו עוד ניצחון בעונה הנהדרת שלהם ושיפרו את מאזנם ל-5:8, בעוד הגרמנים עם מאזן שלילי 7:6 אחרי הניצחון הגדול מול אולימפיאקוס במחזור שעבר. ז'לגיריס ניצחה בזכות משחק מצוין של ארתוראס מילאנקיס, שקלע 20 נקודות עם 6 מ-9 לשלוש, כשפאוליוס ינקונאס תורם 17 נקודות ו-5 ריבאונדים ואנטנאס קבליאוסקאס סיים עם 15 נקודות. קווין פנגוס תרם 11 נקודות, 4 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. את הגרמנים הוביל שוב דורל רייט עם 22 נקודות ו-5 ריבאונדים, דניאל האקט קלע 17, מאודו לו 14 וניקוס זיסיס סיים עם 8 נקודות ו-9 אסיסטים.

ריאל מדריד - ולנסיה 72:91

הבלאנקוס רשמו ניצחון שני וגם ניצחון שני מול יריבה ספרדית וסוף סוף שיפרו את מאזנם לחיובי עם 6:7 על חשבון ולנסיה, שספגה הפסד עשירי בסך הכול ותשיעי ברציפות ונראית כנמושת היורוליג. לוקה דונצ'יץ' מריאל מדריד הורחק אחרי 6:51 דקות בלבד על הפרקט. זה התחיל עם עבירה טכנית אחרי מרפק מכוער לאפו של טיבור פלייס ונמשך עם מחאה על עבירת תוקף שנשרקה נגדו וגררה עבירה טכנית. בהיעדרו של הסלובני פאקונדו קמפאצו לקח אחריות וסיים עם 14 נקודות ו-8 אסיסטים, פליפה רייס, ג'ייסי קארול, וולטר טבארס וטריי תומפקינס (11 ריבאונדים) קלעו 12 נקודות כל אחד. את המפסידה הוביל בויאן דובלייביץ' עם 18 נקודות ו-5 חטיפות, אריק גרין קלע 13, פרננדו סן אמטריו 11 ורפא מרטינס הוסיף 10.

טיבור פלייס שחקן ולנסיה. GettyImages
פלייס אחרי המפגש עם מרפקו של דונצ'יץ'/GettyImages
דורל רייט שחקן באמברג מול ארון וייט שחקן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
רייט מבאמברג מול וייט מז'לגיריס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully