וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 33: מריון ברטולי הודיעה על חזרה לסבב המקצועני

הצרפתייה, שזכתה בווימבלדון ב-2013, הודיעה על קאמבק ארבע שנים לאחר הפרישה שהגיעה חודש לאחר אותה זכייה: "מחכה כבר לחזור למגרשים ולתמיכה מהקהל". צפויה לחזור במרץ לטורניר מיאמי

הודעת החזרה של ברטולי

אלופת ווימבלדון לשעבר מריון ברטולי הודיעה הערב (שלישי) על קאמבק לסבב ה-WTA. הצרפתייה בת ה-33, שזכתה בטורניר הגרנד סלאם היחיד בקריירה שלה ב-2013, הודיעה דרך יורוספורט כי היא חוזרת לעניינים: "יש לי משהו להגיד לכם - אני חוזרת השנה לסבב המקצועני. זה הולך להיות אתגר עצום, יש לי עדיין הרבה מאוד אימונים שאני צריכה לעבור אבל אני מקווה להיות מוכנה במרץ כדי להשתתף בטורניר מיאמי".

ברטולי הוסיפה: "אני ממש מחכה לחזור למגרש ולשחק מולכם, להרגיש את התמיכה שלכם, במיוחד בפריס ברולאן גארוס, במדינה שלי, אבל גם בגביע הפדרציה ובווימבלדון. אני ממש מצפה לזה". הטורניר האחרון בו שיחקה ברטולי היה לפני ארבע שנים, אז הפסידה לסימונה האלפ בטורניר סינסינטי. לאחר אותו הפסד היא הודיעה על פרישה מיידית, רק חודש לאחר הזכייה בווימבלדון. מאז היא עבדה כפרשנית ביורוספורט ועסקה גם בנושאים אחרים. ברטולי הגיעה בשיאה אל המקום השביעי בעולם ב-2012 והגיעה לגמר ווימבלדון גם ב-2007. היא הצליחה לסיים את השנה ב-20 הראשונות בעולם שמונה שנים ברציפות בין 2006 ל-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully