וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון סיים את תפקידו כיו"ר מנהלת הליגות: "בטוח שהכדורגל יצעד קדימה"

19.12.2017 / 17:20

אחרי שלוש שנים וחצי במנהלת, במהלכן שימש כיו"ר במשך 11 החודשים האחרונים, הדירקטוריון אישר את עזיבתו של חסון. קוד אתי חדש אושר, שיטת הפלייאוף על העלייה ללאומית לא תשתנה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אורן חסון, יו"ר מנהלת הליגות לכדורגל, ביקש היום (שלישי) בישיבת הדירקטוריון לסיים את תפקידו ולפנות לעסקים פרטיים. הדירקטוריון אישר את המהלך ונקבע כי יימצא מחליף עד 31 בינואר 2018. חסון שימש כיו"ר המנהלת מאז ינואר האחרון, כשלפני כן כיהן בתפקיד המנכ"ל מאז יוני 2014.

חסון אמר בישיבה: "אני מודה לכל בעלי המועדונים על האמון לאורך התקופה, במהלכה הייתה לי הזכות לסייע בקידום הכדורגל הישראלי. אבקש להביע הערכה גדולה בפני ראשי הקבוצות על שיתוף הפעולה במשך שלוש שנים וחצי, ואני בטוח שהכדורגל שלנו ימשיך לצעוד קדימה".

אורן חסון מנכ"ל מנהלת ליגת העל. ברני ארדוב
חוזר לעסקים הפרטיים. אורן חסון/ברני ארדוב

במהלך הישיבה אושר גם קוד אתי שנועד להסדיר את כללי ההתנהגות הראויים בין הקבוצות החברות במנהלת לבין עצמן, וכן בינן לבין המנהלת והגופים האמונים על ניהול הכדורגל הישראלי. בין היתר ישנם דגשים על כבוד הדדי בין הקבוצות ללא אמירות גזעניות או פוגעניות, לרבות בראיונות או ברשתות החבריות, על ניהול משא ומתן תקין עם בעלי התפקידים השונים, על הימנעות מקידום מסרים פוליטיים וכן צעדים נוספים – כל זאת לשם שיפור הכדורגל המקצועני בישראל ותדמיתו, על ידי הצבת אמות מידה של כבוד הדדי, הערכה, אחווה, שיתוף פעולה ושותפות בין הקבוצות ובעליהן והגבלת היריבות שבין הקבוצות למישור הספורטיבי בלבד.

בנוגע לסוגיית משחקי המבחן בין מנצחת הפלייאוף של ליגה א' לבין המדורגת 14 בליגה הלאומית, המנהלת הביעה את תמיכתה בהשארת השיטה הנוכחית, לפיה מתקיים מפגש כפול של משחקי בית וחוץ, ולא מפגש בודד במגרש נייטרלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully