וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בגביע: הפועל תל אביב תנסה להימנע מסנסציה, דרבי קבוצות אוהדים

האדומים פותחים את המסע, שלא כהרגלם, כבר בסיבוב ז' ויפגשו את דימונה מתחתית ליגה א' דרום (21:00, 5 לייב). קטמון תנסה להמשיך בתקופה הטובה מול רובי שפירא, מוליכת ליגה א' צפון

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
המסע מתחיל. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

סיבוב ז' של גביע המדינה יגיע מחר (רביעי) לסיומו עם שני משחקים מעניינים מאוד, רגע לפני שקבוצות ליגת העל נכנסות למעגל התחרות. הפועל תל אביב, שזכתה בגביע 16 פעמים בעבר וכיום מוליכה את הליגה הלאומית, תארח את מ.ס. דימונה מליגה א'. עוד לפני כן, יתקיים דרבי קבוצות האוהדים בין הפועל קטמון למ.ס. רובי שפירא.

הפועל תל אביב - מ.ס. דימונה (21:00, 5 לייב)

הקבוצה הקטנה והצנועה מהדרום, המדורגת במקום ה-14 בליגה א' דרום (נקודה מעל הקו האדום) זכתה למפגש ענק עם האדומים, שהניפו את הגביע 16 פעמים (האחרונה ב-2012) והופיעו בגמר שמונה פעמים נוספות. הפועל תל אביב אמנם לא נמצאת במקום בו המועדון שואף להיות, אך היא עובדת על לחזור לשם ולמרות תיקו מאכזב מול הפועל רמת גן במחזור האחרון, היא נראית לא רע מאז מינויו של קובי רפואה ומוליכה את הליגה הלאומית בפער של שתי נקודות על פני הפועל כפר סבא. כמובן שהיא לא רגילה להתחיל את דרכה בגביע בסיבוב ז', אך תואר בהחלט יכול להמתיק עבורה עונה שתרצה לשכוח.

האורחת ניצחה רק שלושה משחקי ליגה העונה, אך הצליחה לגבור על הפועל מחנה יהודה ועירוני קרית גת ותנסה להמשיך במסע למרות היריבה החזקה, ולהעפיל לסיבוב ח' לראשונה מאז 2009 (אז הפסידה לבני טמרה, הישג השיא שלה במפעל). בכל מקרה, לאוהדיה מובטחת חגיגה גדולה רק חודש לאחר שזכו לארח את בית"ר ירושלים ואת גדול השחקנים שצמחו בה, יוסי בניון, למשחק ידידות מרגש. השם הבולט בדימונה הוא זה של המאמן, אהוד כחילה, שחקן העבר (כולל בהפועל תל אביב) ואביו של טל, בלם בית"ר. בנוסף, בסגל ניתן למצוא את ינון ברדה, אחיו של אליניב.

שחקן הפועל קטמון אבירם ברוכיאן חוגג עם חבריו לקבוצה. ברני ארדוב
ברוכיאן וקטמון רוצים להמשיך לחגוג/ברני ארדוב

מ.ס. רובי שפירא - הפועל קטמון (19:00, 5 לייב)

דרבי קבוצות האוהדים יפגיש שני קהלים מאוד מסורים ונלהבים, שינסו לדחוף את הקבוצות שלהן לעבר מסע מופלא בגביע המדינה. החיפאים מוליכים את ליגה א' צפון, עם הפסד אחד בלבד ב-13 מחזורים, ומקווים לעלות בסיום העונה לראשונה בתולדותיהם לליגה הלאומית, לאחר ארבע עונות בלבד של קיום. הירושלמים, שהוקמו עוד ב-2007, נמצאים בעיצומה של העונה הרביעית שלהם בלאומית (בשתי קדנציות) ובשתיים האחרונות אף התברגו בפלייאוף העליון. כרגע קטמון מדורגת במקום השלישי, ארבע נקודות בלבד מהפסגה, ולא הפסידה כבר שבעה מחזורים ברציפות. בעונה שעברה היא הודחה מול רמת השרון באותו השלב. לרובי שפירא זו תהיה ההופעה השניה בסיבוב ז', ממנו הודחה ב-2015 על ידי מכבי קביליו יפו (עוד מפגש בין קבוצות אוהדים), לאחר שעברה בסיבובים הקודמים את הפועל אזור ועירוני טמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully