וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס גברה 86:88 על צסק"א מוסקבה ועלתה לפסגה

משחק העונה סיפק דרמה, היוונים חגגו בזכות ריצת 0:13 ברבע האחרון. מקלין הוביל עם 25 נקודות. הפסד רביעי ברציפות לברצלונה, מילאנו ניצחה את באסקוניה, חימקי את אנאדולו

שחקן אולימפיאקוס קוסטאס פפאניקולאו. GettyImages
פפאניקולאו חוגג ניצחון גדול עם החברים/GettyImages

המחזור ה-13 ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים נוספים, כשבמוקד אולימפיאקוס גברה 86:88 על צסק"א מוסקבה במשחק העונה. חימקי מוסקבה הביסה 68:86 את אנאדולו אפס, מילאנו ניצחה 85:92 את באסקוניה וברצלונה המשיכה להתפרק, הפעם עם הפסד 90:83 למלאגה.

seperator

חימקי מוסקבה - אנאדולו אפס 68:86

הרוסים עם ניצחון שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שקטעו רצף שלילי של שלושה הפסדים שהגיעו לפני כן. אנאדולו אפס במשחק הבכורה של ארגין עתמאן ספגה הפסד שלישי ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים. אלכסיי שבד שוב הוביל את קלעי חימקי עם 25 נקודות (6 מ-10 לשלוש), 6 אסיסטים ו-3 חטיפות. אנתוני גיל קלע 16 נקודות וקלט 6 ריבאונדים, איגור ויאלצב קלע 12. את הטורקים הוביל אריק מקולום עם 20 נקודות, אבל גם 5 איבודים, קרונוסלב סימון קלע 16, קלט 8 ריבאונדים וגם איבד 7 כדורים.

אולימפיאקוס - צסק"א מוסקבה 86:88

המפגש בין מוליכת הליגה לסגניתה הבטיח הרבה, והצליח גם לקיים, כאשר היוונים הצליחו להתגבר על חסרונם של גאורגיוס פרינטזיס וניקולה מיליוטינוב, להתאושש מההפסד המפתיע לבאמברג ולעלות למקום הראשון על חשבון צסק"א. הרוסים הוליכו בשלוש הפרש בהפסקה, הובילו כבר ב-10 במהלך הרבע השלישי והצליחו לשמור על יתרון קטן עד 6:24 דקות לסיום, אך אז קוסטאס פפאניקולאו התעורר והוביל את אולימיאקוס לריצת 0:13, כולל שש נקודות רצופות שלו. סרג'יו רודריגס, בשלשה החמישית שלו במשחק, השאיר את הרוסים קרובים, וננדו דה קולו הוסיף שלשה משלו וצימק את הפער לשתיים בלבד, 14 שניות לסיום - אך זה לא הספיק. ג'מאל מקלין הוליך את הקלעים עם 25 נקודות להן הוסיף גם 12 ריבאונדים, ואסיליס ספאנוליס הוסיף 16 (ועלה על חשבון דיאמנטידיס למקום השישי בטבלת השלשות במפעל בכל הזמנים) ופפאניקולאו תרם 15 משלו. 23 נקודות של רודריגס ו-18 של דה קולו לא הספיקו לאורחים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן חימקי מוסקבה אלכסיי שבד. GettyImages
כרגיל, היה מעל כולם. שבד/GettyImages

מילאנו - באסקוניה 85:92

סוף סוף ניצחון משכנע לאיטלקים, שעצרו את המומנטום הנהדר של הבאסקים (חמישה ניצחונות בששת משחקיהם האחרונים ביורוליג עד הערב). המארחת נראתה נהדר וכבר הוליכה ב-25 הפרש 8:30 דקות לסיום, באסקוניה הצליחה לצמק ל-88:83 בלבד, אך לא יותר. אנדרו גאודלוק וקרטיס ג'רלס בלטו עם 15 נקודות כל אחד, טוקו שנגיילה קלע 19 למפסידה.

ברצלונה - מלאגה 90:83

הקטלאנים ממשיכים את העונה המסויטת שלהם, עם הפסד יורוליג רביעי ברציפות - הפעם ליריבה העירונית, שחוזרת לעצמה אחרי הפתיחה הרעה. נמניה נדוביץ' היה נפלא עם 26 נקודות, ג'יימס אוגוסטין הוסיף 12 ו-14 ריבאונדים. תומא הרטל קלע 19 לבארסה, שקיבלה גם 14 מראקים סנדרס.

שחקן מילאנו אנדרו גאודלוק מול באסקוניה. GettyImages
סוף סוף. גאודלוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully