וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי התפטר מהפועל חיפה, עשוי להגיע לבני הרצליה

19.12.2017 / 16:27

המאמן בן ה-44 סיים את דרכו באדומים מהכרמל, ועשוי להיות זה שיחליף את אלון שטיין כמאמנה הקבוע של הקבוצה מהשרון. אריק שיבק כבר נפגש עם אקוניס, שמתכנן להיפגש עם מאמנים נוספים

one

שרון אברהמי התפטר היום (שלישי) מתפקידו כמאמן הפועל חיפה בליגה הלאומית אחרי עשרה מחזורים בלבד. אברהמי נחשב מועמד להצטרף לבני הרצליה, וייתכן שבקרוב ייכנס למגעים להצטרפותו לקבוצה מהשרון. מלבד אברהמי, מי שכבר נפגש עם אלדד אקוניס, יו"ר בני הרצליה, הוא אריק שיבק, אך בשלב זה צפויות פגישות עם מועמדים נוספים.

אברהמי בן ה-44 שיחק כרכז בליגת העל באליצור קרית אתא והעביר את רוב הקריירה בליגה השנייה. בשנת 2006, כשהוא רק בן 33, החל לאמן והעלה את אליצור קרית אתא לליגת העל, ועונה לאחר מכן עשה זאת גם עם הפועל עפולה. בשנת 2009 מונה למאמן הפועל אוסישקין והעלה את הקבוצה לליגה הלאומית ולחצי גמר גביע המדינה. אחרי שנים נוספות בקרית אתא חזר בקיץ 2015 להפועל תל אביב כעוזרו של עודד קטש, ואחרי ארבעה מחזורים קיבל את הקבוצה ואימן אותה במשך קצת יותר מעונה לפני שפוטר.

הקיץ הגיע אברהמי להפועל חיפה בעלת השאיפות, אך במחזורים האחרונים החלה הקבוצה במגמה שלילית שכללה שלושה הפסדים בארבעה משחקים. ביום ראשון האחרון הפסידה בביתה למכבי קרית מוצקין מהתחתית 91:81.

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ישוב לליגת העל? אברהמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully