וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברביעי: דורטמונד תנסה להוכיח שיצאה לדרך חדשה מול באיירן בגביע

מחזיקת הגביע תנסה להשיג ניצחון שלישי רצוף מאז מינויו של שטוגר, מול היריבה המושבעת שהשיגה 14 ניצחונות ב-15 משחקים תחת היינקס (21:45, ספורט4). אשתקד, דורטמונד ניצחה בחצי הגמר

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן מול מרסל שמלצר שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
המפגש הקבוע בגביע. שמלצר נאבק עם רובן/רויטרס

סיבוב שמינית הגמר של הגביע הגרמני יימשך מחר (רביעי) עם ארבעה משחקים, כאשר מעל כולם המפגש הכי מעניין שיש לכדורגל הגרמני להציע בעשור האחרון - באיירן מינכן מול דורטמונד. מעבר לזה, בורוסיה מנשנגלדבאך תארח את באיירן לברקוזן, ורדר ברמן את פרייבורג והיידנהיים, מתחתית הליגה השנייה, את איינטכרט פרנקפורט וטאלב טואטחה.

באיירן מינכן - דורטמונד (21:45, ספורט4)

שתי הקבוצות כבר לא מודרכות על ידי המאמן שפתח איתן את העונה, ובעוד השינוי בבאיירן הוכיח את עצמו - יופ היינקס ניצח 14 מ-15 המשחקים מאז שחזר בכל המסגרות ועזר לבווארים לצאת לפגרת החורף עם פער של 11 נקודות בפסגה ו-13 על פני דורטמונד - מחזיקת הגביע בהחלט נראית טוב יותר מאז מינויו של פטר שטוגר, אך הוא ניהל רק שני משחקים ובשביל להכריז על חזרה לעניינים דורטמונד תצטרך לעשות יותר מניצחונות על מיינץ והופנהיים. ניצחון על היריבה המושבעת ממינכן והעפלה על חשבונה לרבע גמר הגביע בהחלט עשויים לתת לשטוגר ולשחקניו דחיפה רצינית ולעזור להם לשכוח סופית מהתקופה הכושלת של פטר בוס, במיוחד בהתחשב בעובדה שהמאמן בן ה-51 אף פעם לא ניצח את באיירן (חמישה הפסדים ותיקו אחד).

זוהי העונה השביעית ברציפות בה הקבוצות נפגשות במסגרת הגביע והשלב המוקדם ביותר בו זה קרה ברצף הזה. הן נפגשו שלוש פעמים בגמר (באיירן זכתה ב-2014 ו-2016, דורטמונד ב-2012), פעמיים בחצי הגמר (דורטמונד העפילה ב-2015 ובעונה שעברה) ופעם אחת ברבע הגמר, ב-2013 (באיירן עלתה).

משחקים נוספים:

בורוסיה מנשנגלדבאך - באייר לברקוזן (19:30, ספורט4)

ורדר ברמן - פרייבורג (19:30)

היידנהיים - איינטרכט פרנקפורט (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully