וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שערוריית סמים חדשה לג'סטין גאטלין בעקבות תחקיר סמוי של "טלגרף"

האצן האמריקאי, אלוף העולם המכהן ב-100 מטר, שוב הסתבך, אחרי שמאמנו וסוכנו הוקלטו בניסיון לארגן לעיתונאי חומרים ממריצים, וטענו שגאטלין נוטל סמים "כמו כל אצן אחר". גאטלין הכחיש

ג'סטין גאטלין אצן אמריקאי. רויטרס
צפוי להיחקר. גאטלין/רויטרס

ג'סטין גאטלין שוב הסתבך בשערוריית סמים, אחרי שחברים בצוות האימון שלו הציעו חומרים ממריצים לא חוקיים לעיתונאים חוקרים סמויים. האצן האמריקאי, שכבר הושעה בעבר ב-2001 וב-2006, צפוי להיחקר שוב על ידי הרשויות בארה"ב. רק השנה גאטלין זכה במדליית זהב בריצה ל-100 מטר באליפות העולם, וזכה לקריאות בוז מהיציעים. כעת נדמה כי החשיפה החדשה לא תוסיף לתדמיתו, הפגועה גם כך.

כתב סמוי של "טלגרף" הבריטי טוען שהציעו לו לשלם 250 אלף דולר עבור שירותיו של דניס מיצ'ל, מדליסט הזהב לשעבר ומאמנו בן ה-35 של גאטלין, והסוכן רוברט ואגנר. השניים לכאורה הציעו לכתב הסמוי גישה לרופא באוסטריה, שיספק את החומרים. הכתב הציג את עצמו כמפיק שרוצה לעשות סרט על אתלט צעיר, וביקש חומרים על מנת שיפתחו את גופו. ואגנר ומיצ'ל טענו בפני כתב ה"טלגרף" שהשימוש בחומרים אסורים הוא עדיין נפוץ מאוד, והסוכן ואגנר אף טען שגם גאטלין עדיין משתש בחומרים אסורים משפרי ביצוע.

לאחר פרסום הדברים גאטלין הכחיש בתוקף את הההאשמות, ואף טען כי פיטר את מאמנו. כמו כן הראה איך בחמש השנים האחרונות עבר שורה ארוכה של בדיקות שבמהלכן לא נמצאו בדמו חומרים אסורים. "אני המום ומופתע", אמר גאטלין על הסרטון, שבו ואגנר טוען כי גאטלין נוטל חומרים אסורים "כמו כל אצן אחר בארה"ב", כדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully