וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: תומאש פקהארט יבקש לעזוב בינואר, גדיר עלול שלא לחזור העונה

19.12.2017 / 16:15

בסביבתו של החלוץ, שמחוזר בטורקיה וצרפת, טוענים שהחליט לבקש שחרור בחלון הקרוב, אך לא בטוח שהאלופה תיענה בחיוב לבקשה. גדיר עבר ארתרוסקופיה וייעדר שלושה חודשים לפחות. עידן עופר יקים אקדמיה לצעירים בנגב בשיתוף פעולה עם באר שבע

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חלוצה של הפועל באר שבע תומאש פקהארט ידרוש לעזוב את המועדון בינואר, כך טוענים בסביבתו. פקהארט מחוזר על ידי קבוצה מהליגה הראשונה בטורקיה, כאשר גם מהליגה הצרפתית נרשמה התעניינות. על רקע ההתעניינות הגוברת בו, השחקן צפוי ליזום שיחה בשבועות הקרובים ולבקש לעזוב.

הצוות המקצועי של באר שבע מעריך את החלוץ ובעיקר את המקצוענות והמחוייבות שהפגין לאחרונה, אך המעמד המקצועי שלו נפגע לאחר שהתקשה לכבוש בקצב הרצוי (שלושה שערי ליגה בלבד העונה). לא בטוח שהאלופה תיענה בחיוב לבקשתו של החלוץ הצ'כי, אך השחקן שהפך לאחרונה לשחקן ספסל מאוכזב ממעמדו ועשוי להתעקש לעבור לקבוצה בה יהיה משמעותי.

החלוץ מוחמד גדיר עבר היום ניתוח ארתרוסקופיה בבית החולים רמב"ם בחיפה ויחל בהליך שיקומי במסגרת הקבוצה. גדיר ייעדר שלושה חודשים לפחות, וייתכן שלא ישוב למגרשים העונה. הצורך בניתוח התעורר לאור העובדה שהשחקן סובל מפגיעה במיניסקוס ובסחוס. גדיר עבר במשך שבועיים טיפולים באיטליה אך לאחר שובו ארצה הוחלט לבצע ארתרוסקופיה, אותו ערך ד"ר בצלאל פסקין, שמכיר היטב את השחקן מהעבר.

בקבוצה מעריכים שטוני וואקמה יהיה כשיר למשחק הקרוב. סוכניו של השחקן עושים מאמצים למצוא לו קבוצה בסין, כי בשלב זה עדיין אין קבוצה שמציעה חוזה ואת הסכום הדרוש עבור כרטיסו, שיספיק כדי שבאר שבע תשחררו.

עוד בנושא

שלשום: הפועל באר שבע הפסידה 1:0 למכבי נתניה
ברק בכר מודה: "נעשה חושבים לקראת ינואר"
קואנקה ממשיך להיות מתוסכל, יעזוב בינואר?

שחקן הפועל באר שבע תומאש פקהארט. קובי אליהו
בדרך החוצה? תומאש פקהארט/קובי אליהו

עוד בבאר שבע: איש העסקים עידן עופר מלווה בג'ואו קמאצ'ו "מג'ורג' מנדז", חברה המייעצת לאתלטיקו מדריד ולעידן עופר בנוגע לאקדמיית הכדורגל בנגב, נפגשו הבוקר באצטדיון טרנר ומתקני הקבוצה עם אלונה ברקת, אסי רחמים והצוות המקצועי של הקבוצה במטרה לקדם שיתוף פעולה בהקמת אקדמיית כדורגל לצעירים בנגב.

עידן עופר, שהפך לפני זמן קצר לאחד הבעלים של קבוצת הצמרת אתלטיקו מדריד, אמר: "לאחר רכישת חלק מהבעלות על אתלטיקו, זה היה טבעי בעיני לשלב בין אתלטיקו מדריד לנגב ובאר שבע הקרובים מאד לליבי, יש לי פה מספר עסקים המספקים תעסוקה ופרנסה לאלפי עובדים ומשפחותיהם. אני חושב שתמיכה בנוער ובילדים ומתן כלים מקצועיים להצלחה, זו הדרך הנכונה. היכולת לשלב בין המומחיות, הניסיון והמקצועיות של אתלטיקו לצרכים של הנגב והפועל באר שבע הם המניע לפעולתי".

עידכון ראשון: 11:07

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully