וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בארה"ב: נשיא ESPN ג'ון סקיפר התפטר בגלל "התמכרות לחומרים"

זעזוע ברשת הספורט הגדולה, אחרי שהנשיא המכהן הודיע על עזיבה, והמשיך שנה סוערת ל-ESPN, שכללה עימות מתוקשר עם הנשיא דונלד טראמפ וטענות להטרדות מיניות וסקסיזם בחברה

ג'ון סקיפר נשיא ESPN. AP
סקיפר/AP

ג'ון סקיפר, נשיא ESPN, הודיע היום (שני) על התפטרותו מהתפקיד בגלל "התמכרות לחומרים". לא צוין אילו חומרים. סקיפר, ששימש כנשיא מאז 2012, עובד בחברה מאז 1997. "אני נאבק כבר שנים ארוכות בהתמכרות לחומרים", כתב סקיפר בהצהרה, "קיבלתי החלטה שהדבר הכי נכון שאני יכול לעשות עכשיו זה לטפל בבעיה שלי".

ESPN שייכת לרשת דיסני הענפה. היום מנכ"ל דיסני בוב איגר הביע תמיכה בסקיפר: "אני מצטרף לחברים ולקולגות של סקיפר בחברה, ומאחל לו בהצלחה בתקופה המאתגרת שניצבת בפניו. אני מכבד את ההחלטה שלו ותומך בה, בהחלטתו להתמקד בבריאותו ובמשפחתו". רק לאחרונה סקיפר חתם על הארכת חוזה ב-ESPN עד 2021. מי שהיה בעבר נשיא ESPN והיו"ר ג'ורג' בודנהיימר ימלא את מקומו.

ההתפטרות של סקיפר מגיעה בשנה מלאת סערות ציבוריות ב-ESPN, שמתקשה למצוא את מקומה בעולם התקשורת המשתנה. ESPN עוררה סערה באוקטובר אחרי שג'אמל היל, אחת ממגישות "ספורטסנטר", הושעתה אחרי שצייצה נגד הנשיא דונלד טראמפ וכינתה אותו "מהגזע הלבן העליון". טראמפ הגיב וענה ש"ESPN משלמת מחיר כבד על הפוליטיקה שלה, ולכן אנשים נוטשים אותה". כמו כן, לאחרונה "בוסטון גלוב" פרסם כי ESPN הפכה למקום "עוין" לנשים, ורמז כי ברשת היו לא מעט הטרדות מיניות וסקסיזם שהוסתר.

  • עוד באותו נושא:
  • espn

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully