וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: הפועל ניר רמת השרון נחלצה מפיגור ועלתה לסיבוב ח'

נציגת הליגה הלאומית פיגרה 1:0 נגד כפר שלם מליגה א', אך ביצעה מהפך וניצחה 1:3. הפועל כאוכב מליגה ב' הפתיעה עם 0:3 בחוץ על הפועל בית שאן מליגה א', כפר קאסם עלתה עם 0:2 באיכסל

בן בן יאיר שחקן הפועל ניר רמת השרון. קובי אליהו
התכבד בכיבוש לזכות רמת השרון. בן בן יאיר/קובי אליהו

סיבוב ז' בגביע המדינה יצא היום (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים מוקדמים. הפועל ניר רמת השרון מהליגה הלאומית הדיחה את הפועל כפר שלם מליגה א' אחרי ניצחון 1:3, בעוד הפועל כאוכב המוליכה את ליגה ב' צפון הדיחה את הפועל בית שאן מליגה א' עם 0:3 מפתיע בחוץ. גם מ.ס. כפר קאסם עלתה אחרי 0:2 בחוץ על הפועל איכסל.

הפועל כפר שלם - הפועל ניר רמת השרון 3:1

הקבוצה מליגה א' דרום עלתה ליתרון מפתיע במשחק שנערך בשכונת התקווה מפנדל של הקפטן בן ה-42 איתן אהרון בדקה ה-13. נציגת הלאומית התאוששה בדקה ה-43 לאחר שדור כוכב מצא את הרשת בדרך ל-1:1 במחצית. בחלק השני של המשחק רמת השרון כבשה מרגלי עמית מגוז (57) ובן בן יאיר (61) ועלתה לסיבוב הבא.

הפועל בית שאן - הפועל כאוכב 3:0

עוד הפסד לעידן בר און כמאמן בית שאן, הפעם למוליכה הבלתי מנוצחת של ליגה ב' צפון א'. אסעד עמאשה, האח הצעיר של ויאם, כבש ראשון עבור הפועל כאוכב בדקה ה-21, לפני שעלי חביבאללה (37) ומוחמד אבו ריא (87) הבטיחו את העלייה לסיבוב ח'. שגיא גידיץ מבית שאן הורחק בדקת הסיום.

הפועל איכסל - מ.ס. כפר קאסם 2:0

המשחק הביתי של סגנית מוליכת ליגה א' צפון נראה בדרך להארכה, אלא שאז דור הלוי הורחק וגרם לפנדל, אותו תרגם בן בוטבול לשער יתרון עבור כפר קאסם. נציגת ליגה א' דרום הבטיחה את הניצחון בדקה האחרונה עם שער של אוהד אדלשטיין וגם היא תהיה בהגרלת סיבוב ח'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully