וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקדים: שחקן חויב לפצות סוכן שקיבל ייפוי כוח

הבורר טל לביא קיבל את טענתו של הסוכן אדם קידן כנגד חאבייר תומא, שלא כיבד את זכויותיו. קידן: "שחקנים צריכים לקחת אחריות על נתינת מנדטים"

שחקן בני יהודה חאבייר תומא מול שחקן הפועל אשקלון אנדריי מישצ'נקו. לירון מולדובן
שנתיים של דיונים. תומא/לירון מולדובן

תקדים: חאבייר תומא חויב לשלם פיצויים לסוכן השחקנים אדם קידן. תחילת הסיפור בינואר 2015, אז חתם הבלם הצרפתי במכבי פתח תקוה. לפני כן קידן יצר קשר עם השחקן ועניין אותו להגיע לקבוצה של הלווזנים. תומא הביע עניין וחיבר את קידן עם סוכנו הצרפתי שהעניק לו זכות בלעדית לנהל עבורו את המו"מ. לאחר העבודה שהשקיע, ושבסיומה קידן הגיש את הצעתה של מכבי פתח תקוה, בחר השחקן, ברגע האמת, להעביר את ההצעה לטיפולו של סוכן אחר. קידן החליט לקחת את זה לבוררות.

לאחר שנתיים של דיונים, החליט הבורר טל לביא נגד תומא. מדובר בתקדים לפיו גם ייפוי כח ששחקן מעניק דרך סוכן לסוכן אחר מהווה ייצוג ישיר לכל דבר. נקבע כי תומא יצטרך לשלם מעל 30 אלף שקל תוך 30 ימים. עורך הדין שניהל את הסיפור עבור קידן הוא עידן כסיף.

קידן: "אני שמח על ההחלטה האמיצה שלקח הבורר. שחקנים צריכים לקחת אחריות על נתינת מנדטים וייפוי כח ומשמעותם. שמח שהבורר הבין ששוק הכדורגל הוא אומנם מורכב, אך אינו יכול לשמש קרקס לכל שחקן לעשות כרצונו בזמן שהוא חתום על הסכם בלעדיות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully