וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שרן ייני עשוי לפתוח מול בית"ר ירושלים

18.12.2017 / 12:08

הקפטן שהחמיץ מספר משחקים עשוי לשוב הישר להרכב, ככל הנראה בעמדת הבלם במקום יובל שפונגין. גם חוסה רודריגס עשוי לשוב ל-11 של ג'ורדי קרויף. סושיץ' לא ייכלל בסגל, גם באטוקיו עלול להישאר בחוץ (21:00, ספורט5)

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שרן ייני עשוי לחזור הערב (שני, 21:00, ספורט5) ישירות להרכב מכבי תל אביב אחרי כמה משחקים שהחמיץ בשל פציעה. ג'ורדי קרויף שוקל להעלות את קפטן הקבוצה בהרכב והוא מתלבט באיזו עמדה לצוות אותו. ייני עשוי לפתוח כבלם מצד ימין או שמאל במקום יובל שפונגין, במערך שלושת הבלמים החדש, או כקיצוני שמאלי במקום אופיר דוידזאדה אם האחרון באמת לא יעבור את מבחן הכשירות שלו ויחמיץ את ההתמודדות.

ההערכה, כאמור, היא כי אם ההולנדי יתעקש על הכנסתו של ייני להרכב זה יהיה דווקא לעמדת הבלם אותה מילא שפונגין במשחקים האחרונים. התלבטות נוספת קיימת בקישור. חוסה רודריגס לא פתח בגמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע ואחרי שנכנס כמחליף בישל את שער הניצחון לווידאר קיארטנסון, וכעת עשוי לזכות לאמון מחודש של קרויף ולעלות בהרכב.

יגור פיליפנקה הפצוע וטינו סושיץ' שוב לא ייכללו בסגל, כשגם כריסטיאן באטוקיו עשוי להישאר מחוץ ל-18 פעם נוספת. אתמול התייחס קרויף לקשר האנרגטי וטען כי הוא שיחק את מרבית המשחקים העונה ולא תזיק לו מנוחה, אבל כבר עתה ברור כי באטוקיו מועמד לעזוב בחלון ההעברות של חודש ינואר ביחד עם סושיץ' ופיליפנקה.

במכבי תל אביב היו מרוצים מאיבוד הנקודות של הפועל באר שבע אמש בנתניה, אבל הבהירו הבוקר כי משוכת בית"ר ירושלים מאוד גבוהה הערב, כך שבכל מקרה צמצום הפער מהמוליכה לא יבוא מהפסדה אמש, אלא מניצחון של מכבי תל אביב הערב.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: בוריס קליימן ואופיר דוידזאדה יעברו מבחן כשירות
ג'ורדי קרויף: "תמיד מרגש מול בית"ר, זהו משחק מפתח עבורנו"
מכבי תל אביב בודקת את האפשרות לצרף את מרואן קבהא

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
עשוי גם לפתוח באגף שמאל. ייני/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully