וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן לא כשיר למכבי ת"א, סתיו שושן יפתח במקומו

18.12.2017 / 13:20

הצוות הרפואי של הקבוצה הודיע לשוער שהוא לא ישחק הערב כדי לשמור על בריאותו, דייויד בויסן חתם רשמית: "שמעתי הרבה על הקהל של הקבוצה". דריכות בקבוצה: "אם ננצח אפשר לעשות עונה מיוחדת"

צילום: יוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

אחרי ימים של חוסר וודאות סביבות, בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) שבוריס קליימן השוער הראשון של הקבוצה לא ישחק מול מכבי תל אביב (21:00, ספורט 5). זאת בשל הפציעה של השוער. במועדון הודיעו כי מאמן הקבוצה בני בן זקן קיים שיחה עם קליימן ובה הודיע לו כי הוא לא יהיה בסגל בקבוצה למשחק כדי לשמור על בריאותו ולא לגרום לנזק גדול יותר על מקום הפציעה (קרע בשריר הירך), ממנה סובל השוער. מי שיחליף את קליימן בין הקורות יהיה סתיו שושן, השוער המחליף ששיחק פעם אחת העונה מול בני סכנין.

בתוך כך, שחקני בית"ר צפו אתמול מבית מלון בניצחון של מכבי נתניה על הפועל באר שבע עם, שהביא איתו בשורה של ממש: ניצחון הערב על מכבי תל אביב יעלה את הצהובים שחורים למקום הראשון בטבלה. חלק מהשחקנים היו במתח בדקות האחרונות ועם שריקת הסיום בנתניה נשמעו שחקנים אומרים: "יואו, איזה טירוף יהיה מחר", ו"זאת ההזדמנות שלנו, יותר מדי צ'אנסים אנחנו מקבלים ונופלים". גורם בבית"ר הגדיר זאת הבוקר ואמר: "יש הזדמנות שאולי לא תחזור. בית"ר זה מועדון של מומנטום, אם נצליח לחזור למקום הראשון אחרי מה שעבר עלינו השנה, אולי באמת אפשר לעשות עונה מיוחדת".


עוד בנושא:

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: בוריס קליימן ואופיר דוידזאדה יעברו מבחן כשירות
איתי שכטר: "מקווה מאוד לפרוש בבית"ר ירושלים, אני מאושר פה"

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. ברני ארדוב
לא כשיר למכבי תל אביב. בוריס קליימן/ברני ארדוב

בקרב הירושלמים יודעים שגם עבור מכבי תל אביב מדובר במשחק של להיות או לחדול, ובדיוק כמו בית"ר, גם הצהובים קיבלו זריקת מוטיבציה רצינית עם הניצחון של נתניה. התעוררות במכירת כרטיסים החלה אצל שני הקהלים לאחר המשחק אמש והצפי הוא ל-25 אלף צופים הערב בטדי. הרכש החדש דייויד בויסן צפוי להגיע למשחק אך יעמוד לרשות המועדון רק עם פתיחת חלון ההעברות בינואר.

המאמן בני בן זקן עדיין לא החליט סופית על ה-11 שיפתחו. הנטייה היא לעלות עם חלוץ אחד ולהוריד את אנתוני וארן לספסל, אך זה עדיין לא סופי. על אף שצפוי משחק טקטי משני הצדדים, גם שחקני בבית"ר מבינים כי יהיו חייבים להביא משהו אחר הערב. "אסור לנו להיות פאסיביים ולחכות", אמר אחד השחקנים הבכירים, "צריך להיות חכמים אבל בבית שלנו גם להיות ראשונים לכל כדור ולשלוט, זה יכניס את הקהל למשחק ויהיה היתרון הכי גדול שלנו".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב: בוריס קליימן ואופיר דוידזאדה יעברו מבחן כשירות

לכתבה המלאה
שחקני בית"ר ירושלים. קובי אליהו
משחק מכונן? שחקני בית"ר ירושלים/קובי אליהו

החלוץ הדני-יהודי בן ה-26 דייויד בויסן עבר בדיקות רפואיות וחתם רשמית לשנה וחצי, עם אופציה לעונה נוספת. "שמעתי הרבה על הקהל ועל המגרש הביתי ואני מחכה כבר לשחק במדי הקבוצה. אני מאחל לבית"ר הרבה הצלחה הערב", אמר השחקן.

סוכנו של החלוץ הדני, שחקן העבר הבית"רי עמית בן שושן אמר לאתר הרשמי: "זוהי סגירת מעגל מרגשת עבורי להחתים שחקן בקבוצה בה גדלתי, שיחקתי ואותה אני אוהד. בית"ר והקהל מרוויחים שחקן מצוין ואני גאה להיות שותף להבאתו".

מהמשטרה נמסר לקראת המשחק: "לרשות קהל האוהדים ייפתחו חניונים בהם יופעל מערך היסעים (שאטלים) חינם החל מהשעה 18:30. לרשות אוהדי מכבי תל אביב, ניתן לחנות בחניון הסמוך לגן החיות התנכ"י. לבאים מכביש 1, מומלץ להגיע דרך מבשרת – עין כרם. רכבת ישראל תפעל במתכונת מתוגברת, ותופעל רכבת עם סיום המשחק. לרשות אוהדי בית"ר ירושלים - ניתן לחנות בחניון שמואל בייט והגן הטכנולוגי. מערך ההיסעים ידאג להחזרת האוהדים לחניונים עם סיום המשחק. בכלל החניונים יוצבו סדרנים שיכוונו האוהדים לאוטובוסים".

דייויד בויסן במדי בית"ר ירושלים יחד עם סוכניו עמית בן שושן ועם ינון בוטביה. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
וולקאם. בויסן עם בן שושן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully