וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: "מקווה מאוד לפרוש בבית"ר ירושלים, אני מאושר פה"

17.12.2017 / 13:51

החלוץ בישר כי ייפגש עם ראשי הקבוצה מהבירה כדי לדון על הארכת חוזהו: "מקווה שדברים יסתדרו". בני בן זקן על טענות הקהל: "בית"ר קבוצת ההתקפה הטובה בליגה, הם יכולים לשמוח"

צילום: יוני ריקנר, עריכה: שניר דבוש

בית"ר ירושלים תארח את מכבי תל אביב במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-14 בליגת העל (שני, 21:00, ספורט 5) ותנסה להשיג ניצחון ליגה שלישי ברציפות. הקבוצה מהבירה ניצחה את הצהובים 0:3 במחזור הראשון ובסך הכול לא הפסידה מולם כבר חמישה משחקי ליגה ברציפות (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) ותקווה להמשיך את הרצף ולהישאר צמודה לצמרת הגבוהה. בני בן זקן קיים היום (ראשון) מסיבת העיתונאים, בה סיפר על ההכנות למפגש המסקרן.

על הקהל של בית"ר ירושלים אמר בן זקן: "אני מאמן את הקבוצה והמסרים מגיעים בדרך כלל לשחקנים. כל מה שאנחנו עושים במשחקים הוא בשביל הקהל, בשביל האוהדים והרבה פעמים גם בשביל הניצחון. יש לנו את קבוצת ההתקפה הטובה בליגה ואני חושב שהקהל יכול להיות שמח מזה. זה לא אומר שאי אפשר להיות יותר טובים, ואנחנו נהיה יותר טובים".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן עשוי לערוך מבחן כשירות לפני מכבי תל אביב
בית"ר ירושלים: דייויד בויסן נחת, 16 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם בשני
מכבי תל אביב בודקת את האפשרות לצרף את מרואן קבהא

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. רוני כנפו
רצף הניצחונות יימשך? בני בן זקן/רוני כנפו

על מכבי תל אביב: "אי אפשר להקל ראש במכבי תל אביב, ראו כמו הם רצו לקחת את התואר נגד באר שבע וזה היה חשוב להם מאוד. אבל אנחנו מוכנים לא פחות מהם".

על מצבם של הפצועים: "למעט בוריס קליימן שיש ספק לגביו, כולם כשירים כולל חן עזרא".

על סתיו שושן: "באימונים האחרונים הוא מצוין, וכל מי שמגיע לרגעים כאלה צריך להיות דרוך. אני חושב שהוא מוכן למשחק הזה".

על ההגנה הלקויה של הקבוצה: "אנחנו עובדים קשה מאוד כדי לספוג פחות. האחריות היא של כולנו, ואנחנו עושים גם עבודה מנטלית כדי לצמצם את מספר הטעויות".

על המערך של הקבוצה: "לעתים אנחנו מתאימים את עצמנו ליריבות, לעתים אנחנו משחקים את הכדורגל שלנו".

על החשיבות של המשחק: "במשחק האחרון בחצי נגד רעננה אמרנו שזו מחצית העונה שלנו. בסופו של דבר כל משחק הוא משחק עונה. צריכים להיות מצוינים להיות בכל רגע. כרגע אנחנו רק באמצע הדרך".

על התחושות שלו בתור מאמן בית"ר: "אני מגיע לאימונים במטרה לקבל תמיכה מהצוות המקצועי והשחקנים. בסופו של דבר יש הרבה אוהדים שתומכים, שמבינים שגם אם היא לא מושלמת היא עובדת קשה מאוד ומגיעה לתוצאות טובות. יש לנו עוד הרבה משחקים כדי להשתפר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר. יוסי ציפקיס
רוצה להמשיך. שכטר/יוסי ציפקיס

איתי שכטר הוסיף גם כן בעניין הקהל: "ברור שאנחנו שומעים את הקהל ואנחנו רוצים אותו איתנו בכל רגע במשחק. לכל מועדון יש רגעים פחות טובים, אבל אנחנו לא יכולים לבוא בטענות לקהל שלנו, אלא להרגיש חייבים להשתפר. יחד נגיע רחוק".

על מכבי תל אביב: "בבית"ר ירושלים כל משחק הוא משחק גדול. יש לנו קבוצה שמשחקת יחד, יש שחקנים מספיק מנוסים כדי להמשיך את היכולת הזאת".

על ההיעדרות של חן עזרא ועידן ורד: "הם מאוד חשובים וזה פוגע בנו מאוד, אבל יש פה סגל טוב וחבר'ה טובים שעושים את המקסימום כדי להרים את המועדון הזה למקום שהוא צריך להיות בו".

על סיכויי האליפות של בית"ר: "השנה אנחנו יכולים להיות הרבה יותר קרובים לאליפות, אבל כדי להגיע למחזורים האחרונים קרובים, צריך להסתכל משחק אחרי משחק. אנחנו צריכים להתקדם ממשחק למשחק, יש לנו משחק סופר קשה, אנשים טיפה מתבלבלים, כי למכבי תל אביב יש אולי את הסגל הכי טוב בארץ והם תמיד מסוכנים. כמו כל קבוצה הייתה להם תקופה פחות טובה, אבל ראינו בשני המשחקים האחרונים שהם מצוינים וזה יהיה משחק סופר קשה".

על המשך דרכו בבית"ר: "אני מאושר בבית"ר ורואים את זה גם במגרש. בכל אימון ובכל משחק אני נהנה, אני מאוד מקווה ומאוד אשמח להמשיך בבית"ר ירושלים. אנחנו אמורים להיפגש באמצע השבוע ואני מקווה שדברים יסתדרו, כי אני נהנה מכל רגע כאן. אין כמו בית"ר, ואני מקווה מאוד שהדברים יסתדרו במשא ומתן. הלוואי שאוכל לפרוש בבית"ר ירושלים".

על סתיו שושן: "במשחק האחרון שהוא שיחק הוא היה פחות טוב, אבל מול באר שבע הוא עשה עבודה מעולה ואנחנו יודעים שהוא יעשה הכל כדי להצליח ומאמינים בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully