וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן קרלוס פררו: "עכשיו סשה זברב עובד בעיקר על הצד המנטאלי"

טניסאי העבר ומאמנו של המדורג רביעי בעולם דיבר על ההכנות שהוא עורך עם הגרמני לקראת 2018: "כולם פתאום מדברים על זה שהוא פוטנציאל למקום הראשון בעולם, הוא מסוגל לעשות את זה"

חואן קרלוס פררו טניסאי עבר ומאמנו של הטניסאי הגרמני סשה זברב. GettyImages
פררו עם זברב/GettyImages

טניסאי העבר הספרדי חואן קרלוס פררו התראיין ל-International Business Times ודיבר על השנים הקרובות בטניס. פררו בן ה-37 זכה ברולאן גארוס ב-2003 והגיע לגמר אליפות ארצות הברית באותה השנה, שם הפסיד לאנדי רודיק. כיום, הספרדי משמש כמאמנו של סשה זברב הגרמני, שמדורג במקום הרביעי בעולם.

"אני חושב שהולכים להיות קרבות מעניינים וחזקים מאוד בין ארבעת הגדולים לשחקנים הצעירים בטופ 10 שרוצים להיכנס לחלק העליון בדירוג", אמר פררו והתייחס לזברב: "הם עכשיו מתחילים לראות בו כפוטנציאל עתידי למקום הראשון בעולם כי הוא מסוגל לעשות את זה. אנחנו עובדים כרגע על הצד המנטאלי שלו, עד עכשיו הוא לא היה צריך להתמודד עם הצד הזה של המשחק".

פררו התייחס לבן ארצו רפאל נדאל והחמיא לו: "הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה של הטניס ויכולת הלחימה שלו היא בלתי תיאמן. השנה הוא שיחק אגרסיבי יותר, הטניס שלו התקפי מאוד, הוא מסתגל לסגנון אחר של משחק והוא הצליח ליהנות מהמשחק. שחקן ברמה הזו תמיד מנסה ללמוד ולהשתפר". על פדרר אמר פררו: "הוא זכה כמעט בכל טורניר שהוא שיחק בו. הוא מכיר את עצמו יותר טוב מכל אחד אחר, הוא יודע איפה הגבולות שלו והוא בורר ובוחן היטב את לוח הטורנירים שלו. רוג'ר פדרר התרכז יותר בליהנות מהמשחק מאשר בלנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully