וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "אני לא הולך כל היום ומשבח את מוחמד סלאח, זה לא עובד כך"

מאמן ליברפול ניסה להוריד לקרקע את הכוכב המצרי שכבש את שערו ה-20 בכל המסגרות ב-0:4 על בורנמות'. ז'וזה מוריניו אחרי ה-1:2 של מנצ'סטר יונייטד על ווסט ברומיץ': "האליפות לא הוכרעה"

שחקני מנצ'סטר יונייטד רומלו לוקאקו, ג'סי לינגארד. רויטרס
"הוא אוהב את ווסט ברומיץ'". לוקאקו חוגג עם לינגארד/רויטרס

למרות פער 11 הנקודות ממנצ'סטר סיטי והכושר הנהדר של שחקניו של פפ גווארדיולה, ז'וזה מוריניו מסרב להרים ידיים. המאמן הפורטוגלי דיבר אחרי הניצחון 1:2 של מנצ'סטר יונייטד היום (ראשון) על ווסט ברומיץ' וסיפר שהוא וקבוצתו לא מתכוונים לוותר כל כך מהר על מאבק האליפות.

"אני אמרתי את זה בעבר ואני אמשיך ואומר: המשחק האחרון שלנו בפרמיירליג הוא באמצע מאי, נגד ווטפורד בבית. עד אז, אנחנו נמשיך להילחם בכל משחק ולנצח. אנחנו לא יוצאים לחופשה. אנחנו רוצים להילחם עד הסוף. האליפות עדיין לא הוכרעה" אמר מאמן השדים האדומים.

מוריניו נשאל גם על העובדה שהחלוץ הבלגי רומלו לוקאקו לא כבש אחרי שחגג: "אני חושב שהסיבה הראשונה שהוא לא חגג היא כי הוא אוהב את ווסט ברומיץ'. הוא הגיע לכאן כילד, הוא היה מאושר והם עזרו לו להתפתח. זה המקום שבו הוא פרץ לתודעה בפרמיירליג. לדעתי יש גם סיבה נוספת, והיא שהוא מסתכל עליי ורואה שאני לא חוגג. אני מבין שהמשחק רק התחיל ודברים יכולים להשתנות. הוא רואה את זה וחושב, 'למה שאני אחגוג?'"

המאמן סיכם: "כרגע אנחנו בסיכון פציעות. אני קורא להן פציעות דצמבר. זהו רגע מכריע בעונה שיש המון עומס על השחקנים, והפציעה של אנטוניו ולנסיה היא ההוכחה לכך. אני מקווה שנמשיך לנצח ולשמח את האוהדים שלנו".

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ווסט ברומיץ'
מנצ'סטר סיטי הביסה 1:4 את טוטנהאם והאריכה את השיא
פפ גווארדיולה: "כשחקן, לא היה לי מקום במנצ'סטר סיטי הנוכחית"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
מסר לסלאח. יורגן קלופ/רויטרס

חדשות טובות גם לליברפול: המייטי רדס הביסו 0:4 את בורנמות' וטיפסו למקום הרביעי בטבלה. מוחמד סלאח כבש את אחד השערים והעלה את מאזנו האישי ל-20 בכל המסגרות. ליברפול גם קבעה שיא בריטי כשהפכה לקבוצה הראשונה שניצחה ארבעה משחקי חוץ רצופים בפער של שלושה שערים ויותר.

מאמן ליברפול יורגן קלופ ניסה להרגיע את ההיסטריה סביב הכושר הנהדר של מוחמד סלאח ואמר: "מה יקרה אם הוא פשוט יפסיק להבקיע ויישאר על 20 שערים בכל העונה? הוא לא הבקיע נגד ווסט ברומיץ' (משחק שהסתיים ב-0:0) והיינו מאוד זקוקים לזה. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו ואני מאוד מכבד אותו אבל אני לא הולך כל יום הביתה ואומר לעצמי 'אלוהים איזה שחקן נהדר סלאח הוא'. זה לא עובד ככה".

פיליפה קוטיניו שכבש אף הוא במשחק הוסיף על דברי מאמנו: "השער שלי היה נחמד מאוד, אבל מה שחשוב הוא שהקבוצה משתפרת והשגנו היום שלוש נקודות. עכשיו אנחנו מאוד אוהבים לשחק יחד. המאמן עורך שינויים מפעם לפעם אבל כל מי שנמצא על המגרש נותן את המקסימום".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 1:2 את ווסט ברומיץ'

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully