וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 0:2 את מארסיי ונצמדה למונאקו במקום השני

נביל פקיר כבש באדיבות סטיב מנדנדה (6) ומריאנו דיאס נגח את השני (51) במפגש הצמרת בו רצף 12 משחקי הליגה ללא הפסד של האורחת נעצר. מריו באלוטלי העניק לניס 0:1 על בורדו

שחקני ליון חוגגים עם נביל פקיר (מימין). רויטרס
קיבל מתנה ממנדנדה. נביל פקיר, מימין, חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור ה-18 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם מפגש הצמרת בו גברה ליון 0:2 על מארסיי. ניס המשתפרת ניצחה 0:1 את בורדו ועלתה למקום השישי, אחרי שנאנט החמישית גברה באותה תוצאה על אנז'ה.

ליון - מארסיי 0:2

קרב הצמרת הוכרע לטובת הקבוצה הביתית, שעלתה עם חולצות ועליהן לוגו של ארגון האולטראס המציין 30 שנים להקמתו. דווקא סטיב מנדנדה, שחזר למארסיי בקיץ ונהנה מעונה מצוינת עד כה, שמט פנימה כדור חופשי של נביל פקיר בדקה השישית וסלל עבור ליון את הדרך לניצחון. אנתוני לופס סיפק כמה הצלות נהדרות עבור המארחת, כשמריאנו דיאס נגח את השני בדקה ה-51 אחרי הרמה יפה של מקסוול קורנה וקטע למארסיי רצף של 12 משחקי ליגה ללא הפסד. ליון נצמדה למונאקו השנייה עם 38 נקודות, מארסיי הרביעית עם שלוש פחות.

ארגון האולטראס של אוהדי ליון מציין 30 שנה להיווסדו עם כרזת ענק. רויטרס
ארגון האולטראס של ליון מציין 30 שנים להקמתו/רויטרס

ניס - בורדו 0:1

מריו באלוטלי הפך לשחקן השלישי בליג 1 שמגיע ל-10 שערים העונה, אחרי שעשה את זה גם בעונה שעברה. אדינסון קבאני ורדאמל פלקאו קדמו לו, והחלוץ האיטלקי הצטרף עם שער מקרוב בדקה ה-36 לרשת בורדו, אחרי הכנה בנגיחה של פייר לס מלו. סך הכול יש לסופר-מריו 15 שערים ב-20 משחקים העונה בכל המסגרות, ובזכותו ניס שכבר הייתה מתחת לקו האדום ממשיכה להתאושש והתקדמה למקום השישי עם ארבעה ניצחונות רצופים. בורדו השוקעת עם הפסד שלישי רצוף ורק שתי נקודות מעל המקום ה-18 המוליך למבחנים.

נאנט - אנז'ה 0:1
לנאנט: אמיליאנו סאלה (24 בפנדל)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully