וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד: האם פייר אמריק אובמיאנג האריך את חוזהו?

המנהל המקצועי של הצהובים-שחורים מיכאל צורק אמר בטעות שלגאבוני יש חוזה עד 2021, בעוד לפי מה שפורסם עד עכשיו הוא חתום רק עד 2020. בעקבות כך עלו דיווחים על הארכה והעלאה במשכורת

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
האריך את החוזה? אובמיאנג חוגג אתמול מול הופנהיים/רויטרס

האם פייר אמריק אובמיאנג האריך את החוזה שלו בבורוסיה דורטמונד? על פי המדווח היום (ראשון) נראה שזה מה שקרה. המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל צורק התארח היום באולפן סקיי וסיפק פליטת פה מעניינת מאוד. צורק נשאל לגבי עתידו של אובמיאנג ואמר: "יש לו חוזה עד 2021 אצלנו". למה פליטת פה? כיוון שחוזהו של הגאבוני, עליו חתם רק ב-2015, הוא עד 2020.

כמו כן צורק אמר: "אובמיאנג הוא שחקן יוצא דופן, ציפור גן עדן. יש לנו בעיה אחת איתו והיא הדייקנות. זו בעיה שהתחילה בעונה שעברה. חוץ מזה, הוא מקצוען אמיתי". פליטת הפה גרמה לתקשורת בגרמניה לבדוק את הפרטים ובקיקר פרסמו כי אובמיאנג האריך את החוזה שלו עד קיץ 2021 כבר לפני זמן מה, רק שההודעה בנושא עדיין לא יצאה ולא ברור מדוע. כך או אחרת, על פי המדווח אובמיאנג קיבל העלאה משמעותית בשכר כדי להשאיר אותו בקבוצה.

אתמול אובמיאנג פתח בהרכב דורטמונד וכבש את השער ה-13 שלו בליגה העונה כשקבוצתו ניצחה 1:2 דרמטי את הופנהיים משער של כריסטיאן פוליסיץ' בדקה ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully