וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון בקריירת הבוגרים: ישי עוליאל זכה בטורניר סג'ור

כחודש לפני יום הולדתו ה-18, הטניסאי המבטיח זכה בפיוצ'ר ראשון כשחקן בוגרים עם ניצחון בגמר 6:7 ו-2:6 על הצרפתי טום ז'ומבי. עוליאל: "מקווה לזכות בהרבה תחרויות, אני במגמת עלייה"

הטניסאי ישי עוליאל לאחר זכייתו בטורניר בוגרים ראשון. לידור גולדברג,
ישי עוליאל לאחר הזכייה/לידור גולדברג

שחקן נבחרת דוד, ישי עוליאל, זכה היום (שבת) בתואר הראשון שלו בקריירת הבוגרים, לאחר ניצחון בגמר 6:7 ו-2:6 על טום ז'ומבי הצרפתי בן ה-26, בטורניר שהתקיים במרכז לטניס בישראל - סג'ור (סך פרסים של 15,000 דולר).

עוליאל, שיחגוג בחודש הבא יום הולדת 18 ומדורג כעת במקום ה-788 בעולם, חזר מפיגור 4:1 במערכה הראשונה והציל ארבע נקודות מערכה בדרך לניצחון 6:8 בשובר השוויון. במערכה השנייה השיג הטניסאי הצעיר שתי שבירות כדי לנצח 2:6 ולזכות בתואר ראשון, ביישוב הדרוזי בגליל.

עוליאל אמר בסיום הגמר: "אני מאוד שמח שזכיתי בפיוצ'ר הראשון שלי בקריירה ומהדרך בה שיחקתי ונלחמתי. אני רוצה להודות לדייויד סקווד שתומכים בי כל הזמן ותמיד איתי, למאמנים שלי ג'אן פוצ'טאר, אנדי זינגמן וגיא גפני ולמשפחה שלי. אני מקווה לזכות בהרבה תחרויות, אני במגמת עלייה ומרגיש טוב".

דייויד קופר, הספונסר של עוליאל בעשר השנים האחרונות, הוסיף: "זהו צעד חשוב ראשון בקריירת הבוגרים, אנחנו גאים מאוד בישי ובצוות האימון ומאמינים שישי פתח את הדלת לעוד הצלחות של שחקני דייויד סקווד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully