וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה זעם על ההגנה והודה: "ההכנה שלנו הפעם לא עבדה"

16.12.2017 / 7:50

מאמן מכבי תל אביב העיר וצרח על שחקניו במהלך ההפסד לצסק"א, אך בקבוצה מנסים לעודד לקראת הלו"ז הקשה. נוריס קול: "חפרנו לעצמנו בור מהפתיחה, מרוצה מהלחימה". ג'ייק כהן קיבל מחמאות

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה. ברני ארדוב
לא מרוצה. נבן ספאחיה/ברני ארדוב

אכזבה במכבי תל אביב בעקבות ההפסד אמש (שישי) 101:86 לצסק"א מוסקבה במסגרת המחזור ה-12 של היורוליג.
המאמן נבן ספאחיה לא היה מרוצה מהתצוגה ההגנתית של השחקנים שלו והרבה להעיר ולצרוח עליהם, בהמשך ישיר לטענות שהיו לו לאחר הניצחון על נהריה בתחילת השבוע. יחד עם זאת, בהצהובים יודעים שמצפים להם שני משחקי יורוליג לא פשוטים בשבוע הבא, כך שהם מעוניינים לעודד את השחקנים.

"קבוצה טובה יותר ניצחה את המשחק", הודה ספאחיה, "ניסינו, אבל נכון לעכשיו הם טובים מאיתנו. אני חושב שהרבע השני היה המפתח שלהם לניצחון. חייבים לייצר נקודות מול קבוצה ברמה של צסק"א, היא כל כך טובה ומנוסה אז היא הענישה אותנו. כשאתה משחק נגד אחת הקבוצות הטובות באירופה אתה חייב לנסות ולהכין משהו, אבל ההכנה שלנו הפעם לא עבדה בעיקר ברבע השני. במחצית השנייה מצאנו את הכימיה ואת האנשים הנכונים על הפרקט וחזרנו, אבל לצערנו מאז שנוריס קול עשה את העבירה החמישית הכול הלך לא טוב".

עוד בנושא

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 101:86 לצסק"א מוסקבה
נבן ספאחיה: "אנחנו לא בליגה של צסק"א, אבל יום אחד נגיע אליה"
יורוליג: קאמבק לפנאתינייקוס מול מילאנו, ניצחון דרמטי לבאסקוניה

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול מול שחקן צסק"א מוסקבה קייל היינס. GettyImages
"לא התוצא שרצינו". נוריס קול מול קייל היינס/GettyImages

המאמן התייחס ליכולת המרשימה של ננדו דה קולו, שסיים עם 26 נקודות ,6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אותו הדריך בעבר: "הבאתי אותו מצרפת לוולנסיה וזכיתי איתו ביורוקאפ, זה היה חלק חשוב בצמיחה שלו, וכמובן חלק חשוב בשבילי כמאמן. דה קולו הוא שחקן של משחקים גדולים וכנראה אחד מהשחקנים הטובים באירופה כרגע, אני חושב שאם הוא ימשיך להביא את הניסיון שלו ואת האתלטיות שלו, אם הוא ימשיך ביכולת הזאת ויישאר בריא, הוא יכול לחזור ל-NBA".

גם בקרב השחקנים נרשמה אכזבה מההפסד ובסיום המשחק חדר ההלבשה היה שקט מאוד. נוריס קול, שניסה להוביל קאמבק במחצית השנייה, אמר: "זו לא התוצאה שרצינו, חפרנו לעצמנו בור בהתחלה, אבל כשאתה בפיגור כזה גדול בשלב מוקדם של המשחק הכל צריך להיות מושלם כדי לחזור למשחק. אני מרוצה מהלחימה שהראינו, לא נכנענו, המשכנו להלחם אבל חייבים לתת קרדיט לצסק"א".

למרות ההפסד, ג'ייק כהן, שנפצע קלות בראשו, קיבל מחמאות מאנשי מכבי תל אביב. "עשינו המון טעויות והם פתחו פער, אני שמח שהחבר'ה נלחמו ולא ויתרו אבל ‏צריך ללמוד מהטעויות", סיכם המתאזרח שיודע שלצהובים אין זמן למנוחה: כבר ביום שלישי הם יתמודדו באתונה מול פנאתינייקוס וביום חמישי מצפה להם משחק ביתי קשה מול פנר הטורקית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully