וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "אנחנו לא בליגה של צסק"א, אבל יום אחד נגיע אליה"

15.12.2017 / 21:48

המאמן לא אהב את הטעויות שביצעה מכבי תל אביב בסיום המשחק במוסקבה, אך גם ראה נקודות אור: "אלה חלק מהבעיות שלנו לאורך זמן. צריך להמשיך להאמין אחד בשני". איטודיס: "שיחקנו רק 25 דקות"

מאמן מכבי תל אביב נוון ספאחיה. GettyImages
פגש יריבה איכותית בהרבה. ספאחיה/GettyImages

מכבי תל אביב החזיקה מעמד רבע אחד בלבד הערב (שישי), לפני שהפסידה לצסק"א 101:86 במוסקבה. הצהובים פתחו היטב והוליכו בנקודה בתחילת הרבע השני, אך שם נכנס נאנדו דה קולו לעניינים, הוליך ריצת 0:12 וסידר למוליכת היורוליג יתרון דו-ספרתי עליו למעשה שמרה עד הסיום. לנבן ספאחיה ושחקניו אין הרבה זמן להתאושש, שכן ביום שלישי יתארחו אצל פנאתינייקוס ובחמישי יאחרו את פנרבחצ'ה.

"הקבוצה הטובה יותר ניצחה", הודה נבן ספאחיה. "צסק"א היא בליגה אחרת, וזה הכל. הרבע השני היה מכריע, הם קלעו הרבה מהעונשין ואנחנו לא קלענו כלום. זה היה קצת בלאק-אאוט. ברבע השלישי לא ויתרנו, שיחקנו לא רע בהתקפה, בהגנה עדיין לא היינו יציבים. זה חלק מהגדילה שלנו, אני משוכנע שהחבורה הזאת תתן לנו הרבה יותר ממה שראינו בשניות הסיום. אנחנו לא באותה ליגה של צסק"א, אבל יום אחד נגיע אליה. הראינו משהו, אבל לא מספיק כדי לנצח יריבה כל כך חזקה, בעיקר בשל הטעויות שביצענו בסיום. אלה חלק מהבעיות שלנו לאורך זמן, כי אנחנו קבוצה חדשה. צריך להמשיך לעבוד ולהאמין אחד בשני".

מנגד, המאמן המנצח דימיטריס איטודיס סיכם: "רוב השחקנים שלנו איבדו ריכוז אחרי 25 דקות, עם כל הכבוד למכבי. היו לנו הרבה איבודים לא מחויבים למציאות וצריך לעבוד על זה. אסור לתת כל כך הרבה מתנות, למרות שזה חג מולד. היו הרבה דברים טובים, הגענו ל-20 הפרש, שמרנו טוב, אבל אז היה חוסר ריכוז. צריך לשחק 40 דקות, לא 25".

סרחיו רודריגס, שהוסיף ל-15 הנקודות שלו 11 אסיסטים, הוסיף: "היינו מוכנים למשחק קשה, מכבי שיחקה טובה מאוד. היא קבוצה מוכשרת. עבדנו על הדרך שאנחנו רוצים לשחק וזה ניצחון מצוין עבורנו. ביצעתי יותר עבירות מבדרך כלל היום, אבל אני מרגיש נוח על הפרקט, מרגיש נוח יותר מיום ליום כאן. יש לנו עוד דרך ארוכה, נותרו עוד הרבה משחקים גדולים. ניקח את זה צעד-צעד".

עוד בנושא:

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה 101:86 לצסק"א מוסקבה

שחקן צסק"א מוסקבה נאנדו דה קולו. GettyImages
מעל כולם. דה קולו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully