וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של לוצ'ו גונסאלס מתלוננת: "הוא ניסה לחנוק ולרצוח אותי"

קשר נבחרת ארגנטינה לשעבר, שמשחק כיום באתלטיקו פראננסה הברזילאית, הואשם על ידי אשתו: "הוא שם אותי על המעקה וקרא לילדיי כדי שיוכלו לבוא ולראות איך אני צונחת מהמרפסת"

רויטרס

אשתו של שחקן נבחרת ארגנטינה לשעבר, לוצ'ו גונסאלס, האשימה אותו בניסיון רצח. אחרי מקרה שהתרחש ב-8 בדצמבר בברזיל, בה משחק גונסאלס בקבוצת אתלטיקו פראננסה, הגישה אנדראה דה סילבה מרקז תלונה על כך שבעלה, שידוע בעיקר בשל השנים הטובות שלו בפורטו ובמארסיי, ניסה לרצוח אותה בביתם.

"הוא ניסה לרצוח אותי. התווכחנו והוא רוקן את הבית, לקח את כל התכשיטים והמוצרים יקרי הערך, חסם לי את כרטיסי האשראי וגנב את כספי. הוא ניסה לחנוק אותי, הכה אותי ופגע בידי. הוא שם אותי על המעקה וקרא לילדיי כדי שיוכלו לבוא ולראות אותי צונחת מהמרפסת" אמרה אנדראה לתקשורת הברזילאית, והוסיפה: "העובדים שהיו בבית ניסו להרגיע אותו וביקשו ממנו לחשוב בהיגיון. הוא זרק אותי מהמרפסת, וצעק לי 'אני ארצח אותך, אני ארצח אותך'".

חקירה בנושא נפתחה, שכן יש לא מעט עדי ראייה שהיו עדים למקרה. לוצ'ו גונסאלס בן ה-36 עדיין חתום על חוזה עם אתלטיקו פראננסה, בה הוא משחק מספטמבר 2016. הקשר לבש 45 פעמים את מדי נבחרת ארגנטינה וכבש 6 שערים, ואף נכלל בסגל נבחרתו בשנת 2006.

עוד בנושא:

אינדפנדיינטה זכתה בגביע סודאמריקנה אחרי ניצחון על פלמנגו
פושע נמלט: צו מעצר נגד שחקן נבחרת פרגוואי לשעבר בגין אונס קטינה
תולה את הכפפות: השוער האגדי ז'וליו סזאר פורש מכדורגל

לוצ'ו גונזאלס שחקן מארסיי. רויטרס
מסתבך? לוצ'ו גונסאלס חוגג במדי מארסיי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully