וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: אייל שולמן חתם

15.12.2017 / 12:41

הגארד, שסיים את חוזהו הזמני בהפועל תל אביב, הצטרף לכתומים שאיבדו לתקופה הקרובה את הקפטן ניצן חנוכי. שיחק בעבר במשך שנתיים בעיר היין

one

מכבי ראשון לציון צירפה את אייל שולמן ששיחק בשורותיה בעבר במשך שנתיים. הרכז חתם בתחילת העונה על חוזה לשלושה חודשים בהפועל תל אביב, חוזה שהסתיים בימים האחרונים, ובהפועל לא הגישו לו הצעה חדשה להארכת החוזה. בראשון לציון פעלו במהרה לאחר שהקפטן ניצן חנוכי ייעדר לפחות עד פברואר, והחליטו לצרף את שולמן, לאחר שהתגלתה בעיה חמורה בכל הנוגע לעמדת הרכז, על פי אנשי המועדון.

שולמן שגדל במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים הגיע לליגת העל בעונת 2010/11 לאחר שעלה ליגה עם הפועל יקנעם/מגידו, שלבסוף ויתרה על מקומה בליגה הראשונה. הוא שיחק במשך שנתיים במכבי ראשון לציון, והפך לגארד לגיטימי בליגה הראשונה, אך דווקא אז בחר לעבור לברק נתניה שם שיתף פעולה עם דני פרנקו. בעונת 2014/15 רשם את עונתו הטובה בקריירה במדי עירוני נהריה, ומשם המשיך להפועל חולון. בעונה שעברה הגיע למכבי קרית גת, אך לא הצליח לעזור לקבוצה להשאר בליגת העל. בתשעה משחקים העונה בהפועל רשם 3 נקודות למשחק.

ראשון לציון נמצאת בעיצומה של תקופה לא טובה עם ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים, ותפגוש ביום שני הקרוב את בני הרצליה למשחק חוץ.

שחקן הפועל תל אביב אייל שולמן. ברני ארדוב
קדנציה נוספת בעיר היין. שולמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully