וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו רגל וחצי מחוץ לברצלונה, ארדה טוראן מסרב לקצץ בשכרו

מוליכת הליגה הספרדית מתכוננת לינואר: המגעים עם הביי הסינית קרובים לסגירה והארגנטינאי הוותיק יעזוב. ארדה יצטרך לוותר על כסף כדי למצוא קבוצה חדשה. אופטימיות בנוגע לקוטיניו

רויטרס

העזיבה של חאבייר מסצ'ראנו את ברצלונה מתקרבת להפוך לעובדה מוגמרת. בתקשורת הקטלאנית מספרים שמוליכת הליגה הספרדית כבר מנהלת מגעים מתקדמים עם הביי הסינית ושכל הקצוות אמורים להיסגר בתוך כמה ימים. לאחר מכן הארגנטינאי יסכם את תנאיו בקבוצה של מנואל פלגריני ויצטרף למאמן הצ'יליאני ולבן ארצו, אסקיאל לאבצי.

בברצלונה התעקשו להצהיר בשבועיים האחרונים ש"מסצ'ראנו הוא שחקן חשוב בסגל", אבל השחקן הוותיק עמד על כך שהוא מעוניין לעזוב ובמועדון התרצו. "אל חפסיטו" ("הבוס הקטן") הגיע לברצלונה ב-2010, הפך לשחקן מפתח, עבר טרנספורמציה מקשר אחורי לבלם וזכה עם הקבוצה ב-17 תארים שונים.

seperator

אם ברצלונה עוד עשתה קולות של מלחמה של שירותיו של מסצ'ראנו, הרי שבמועדון אף אחד לא מנסה להסתיר את הרצון העז להיפטר מארדה טוראן. הטורקי בן ה-31 מבוקש וההתעניינות הכי קונקרטית היא מצד הקבוצות הגדולות במולדתו, אבל השכר שלו מהווה בעיה כרגע.

לטוראן חוזה עד 2020, במסגרתו הוא מרוויח קרוב ל-5 מיליון יורו בעונה. בשלב הזה הקשר ההתקפי מסרב להיפגע מבחינה כספית, ואילו ברצלונה לא ששה להשלים את שכרו. ההערכות הן שעד סוף חלון ההעברות של ינואר יימצא פתרון והטורקי יעזוב סוף סוף את קאמפ נואו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
seperator

פיליפה קוטיניו ממשיך להיות השם החם בברצלונה, זה שתמיד נמצא בכותרות של אתרי האינטרנט המקומיים. היום מדווחים שם שנמשכים המגעים בין בארסה לליברפול ושישנו ערוץ פתוח בין המועדונים. האנגלים כבר מוכנים להאזין להצעות, אבל ידרשו סכום עתק שכנראה לא יירד מ-150 מיליון יורו.

כשמדובר בסכום כזה, ישנם אלמנטים נוספים במו"מ. חלוקת התשלומים, בונוסים עתידיים ועוד הם רק חלק מאותם משתנים ובברצלונה עובדים שעות נוספות כדי למצוא נוסחה שתרצה את ליברפול. אם תהיינה הבנות בין הצדדים, המו"מ בין ברצלונה לברזילאי צפוי להיסגר במהירות. כך או אחרת, ב"אל מונדו דפורטיבו" כתבו היום שישנה אופטימיות בנוגע להגעתו של קוטיניו בינואר.

שחקן ברצלונה, ארדה טוראן. GettyImages
בסופו של דבר הצדדים יתפשרו. ארדה טוראן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully