וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב וואלה! ספורט איציק יצחקי נבחר לעיתונאי השנה

יצחקי בן ה-36, שמסקר את מכבי והפועל חיפה, מכבי פתח תקוה ונבחרת ישראל שנים רבות, זכה בתואר במהלך האירוע השנתי לזכרו של דודי הללי ז"ל שנערך בבית הספר ליאו בק בחיפה

איציק יצחקי עיתונאי וואלה! ספורט עם שר האוצר ויושב ראש מפלגת כולנו משה כחלון. באדיבות ג'ו הירש,
איציק יצחקי/באדיבות ג'ו הירש

איציק יצחקי, כתב וואלה! ספורט, נבחר לעיתונאי הספורט של 2017. את הפרס העניק לו שר האוצר ויושב ראש מפלגת כולנו משה כחלון במהלך טורניר חנוכה המסורתי לזכרו של דודי הללי ז"ל, אחיו של עיתונאי הספורט הוותיק והחיפאי יוני הללי. הפרס בו זכה יצחקי נקרא על שמו ולזכרו של שדר הספורט מאיר איינשטיין, שהלך לעולמו במרץ השנה.

יצחקי בן ה-36 הוא כתב כדורגל ותיק ומנוסה בוואלה! ספורט, שמסקר שנים רבות את מכבי חיפה, נבחרת ישראל ומכבי פתח תקוה ובעונה שעברה החל לסקר גם את הפועל חיפה. בעבר, סיקר יצחקי גם את הפועל באר שבע וקבוצות רבות אחרות. לאורך השנים עקב יצחקי מקרוב אחרי הקבוצות והביא אינספור ידיעות, ראיונות וסיפורים מהקבוצות אותן סיקר. יצחקי הוא בעל תואר ראשון בבנקאות ושוק ההון ותואר שני במשפטים לכלכלנים מאוניברסיטת בר אילן.

הפרס ניתן ליצחקי במהלך הטורניר לזכרו של דודי הללי ז"ל, שנערך בתיכון ליאו בק בחיפה כבר שנים רבות. גם מהראן לאלה, שחקן הפועל חיפה לשעבר, השתתף בטורניר המסורתי. בגמר הצליחה נבחרת העיתונאים לנצח 1:7 את ותיקי מכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully