וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך חולון: מד המאני טיים על ההתפוצצות של גלן רייס ג'וניור

16.12.2017 / 13:00

הוא אמנם לא פתח את העונה, אבל השתלט על הפועל חולון, על ליגת העל ועל המדור: הסטטיסטיקה מוכיחה שהוא הווינר הגדול של הליגה בשלב זה. והפתעה: מי הישראלי שפורח ברגעי ההכרעה?

one

הטבלאות הסטטיסטיות הפשוטות נותנות מבט כללי לעבר השחקנים המצטיינים, אבל לא מספקות מענה על אחת השאלות החשובות כיום בכדורסל המודרני: מי הם שחקני ההכרעה, שלא מפחדים לקחת אחריות ולבלוט ברבע האחרון של המשחק בכלל, וברגעי המאני טיים (שתי דקות הסיום) בפרט.

בחודש שעבר הצגנו לראשונה את מד המאני טיים בליגת העל - וכעת אנו חוזרים עם העדכון הראשון לגבי התוצאות מהמחזור השישי ועד התשיעי. בשבוע הבא יחזור המדור לעדכן בנעשה ביורוליג.

לפני שמתחילים, הערה סטטיסטית חשובה: לצורך החישוב - רבע אחרון נספר רק אם במהלכו עמד ההפרש לפחות פעם אחת באזור החד ספרתי, ושתי הדקות האחרונות נספרו אם במהלכן ההפרש עמד על שמונה נקודות או פחות.

מבחן 1 - מי לקח אחריות במחזורים האחרונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות: מכבי תל אביב שיחקה רק שני משחקים בהם הרבע האחרון לא היה גארבג' טיים, והפסידה באחד מהם. גלן רייס ג'וניור אמנם ממוקם שני, אבל בסך הנקודות שלו ברבע האחרון הוא מדורג ראשון. אחת ההצגות הגדולות ביותר שלו בתקופה הזאת הגיעה במשחק שהלך להארכה נגד מכבי אשדוד, בו הצטיין גם השלישי בדירוג, דיוויד לורי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מבחן 2 - מי יציב ברבע האחרון מתחילת העונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות: שלושה שחקנים שהממוצע היבש היה יכול להכניס אותם לדירוג נותרו בחוץ, מפאת העובדה שלא לקחו חלק לפחות בחמישה משחקים שהגיעו למאני טיים - רייס, דיאנג'לו הריסון וטוני גפני. טיילר סטון, שגם הוא היה נכנס לעשירייה, כבר לא נמצא בגלבוע/גליל ושוחרר. הישראלי הראשון ברשימה הוא לא אחר מאשר יותם הלפרין, והוא מדורג במקום ה-17 הכללי עם 4.13 נקודות בממוצע ברבע האחרון.

מבחן 3 – מי התעלה ברבע האחרון במחזורים האחרונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות: שני השחקנים המובילים את הרשימה רשמו את התצוגות שלהם במשחק המטורף בין מכבי אשדוד להפועל חולון שהסתיים רק אחרי הארכה. אמנם מדובר בחמש הצגות על, אבל רק בשני מקרים הן עזרו לקבוצות גם לנצח - רייס באותו משחק מדובר באשדוד, וג'ורדן לויד עם הפועל אילת נגד מכבי ראשון לציון.

מבחן 4 - מי פורח במאני טיים במחזורים האחרונים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות: כפי שכבר הסברנו, בחישוב המד קיימת התייחסות משמעותית לנקודות ולזריקות במשחקים צמודים בהן הקבוצה מנצחת, לעומת משחקים בהן היא מפסידה. גארי בראון מנס ציונה ולויד מאילת צברו ניקוד רב במשחק אחד ספציפי שעזר להם לעלות בדירוג. רייס נהנה גם מהתקופה הנהדרת של קבוצתו, אבל בעיקר מהיכולת המדהימה שלו.

מבחן 5 - מי הם אנשי ההכרעה מפתיחת העונה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערות: אנג'ל רודריגס, שמוביל את הרשימה, מוליך את הליגה בהגעה לקו העונשין בשתי הדקות האחרונות של משחקים צמודים, עם לא פחות מ-16 זריקות במשחקים כאלו, כאשר רק שלוש מהן הוחטאו. רייס צבר בתקופה הזאת 70 מ-72 הנקודות שלו, נתון מדהים לכל הדעות, ולויד אסף 61 נקודות מתוך 68. ולאן נעלמו שחקני מכבי תל אביב, למעט אחד? להם יש בעיה אחרת: המשחקים של הקבוצה פשוט לא מגיעים לסיומת צמודה.

גלן רייס ג'וניור הפועל חולון. לירון מולדובן
מלך המאני טיים. גלן רייס ג'וניור/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully