וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: כריס סמית' חתם לשלוש עונות

14.12.2017 / 19:54

הגארד האמריקאי (30, 1.88), אחיו של כוכב ה-NBA ג'יי אר סמית', ייחשב לישראלי בסגל של אריק אלפסי לאחר שקיבל את האזרחות לאחרונה. יערוך את הבכורה שלו נגד הפועל ירושלים בגביע המדינה

one

עירוני נהריה החתימה הערב (חמישי) את הגארד האמריקאי, כריס סמית', אחיו של שחקן ה-NBA כריס סמית', לשלוש העונות הקרובות והוא ייחשב לשחקן ישראלי. סמית', ששיחק בישראל בעונה שעברה למשחק אחד בהפועל גליל עליון, התאמן בתקופה האחרונה בנהריה וקיבל חוזה גם בזכות האזרחות לה הוא היה זכאי לאחר שהתגייר במהלך השנה שעברה.

שחקן עירוני נהריה כריס סמית' חותם בקבוצה. אינסטגרם חזן ספורט, אתר רשמי
ברוך הבא. כריס סמית' חותם בנהריה/אתר רשמי, אינסטגרם חזן ספורט

סמית' (30, 1.88), יליד ניו ג'רזי, שיחק כדורסל ופוטבול בתיכונים. בקיץ 2007 החל ללמוד באוניברסיטת מנהטן הקטנה, ושיחק בה במשך שנתיים, ולאחר שנה שישב בחוץ הגיע ללואיוויל הגדולה של ריק פיטינו ובשנתו השנייה במכללה רשם 9.7 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-1.9 אסיסטים. אחרי שנבחן בליגת הקיץ במדי ניו יורק, קיבל חוזה למחנה הקבוצה אך נפצע. את עונת 2013/14 העביר במעבר בין ניו יורק ניקס, בה לא זכה לשחק, לליגת הפיתוח, אך גם שם לא גמר את העונה. בפברואר 2015 חתם בליגה בקוסובו אך שוחרר אחרי חודש. כעבור שנה קיבל חוזה בליגה הקנדית. כאמור, בקיץ שעבר שיחק משחק אחד במדי גליל עליון, אך קלע רק 2 נקודות ושוחרר.

נהריה כבר שיחקה את משחקה מהמחזור העשירי, כשהפסידה למכבי תל אביב, ומשחקה הבא יהיה רק בעוד תשעה ימים, כשהקבוצה תפגוש את הפועל ירושלים בבית במסגרת שמינית גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully