וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 בשטוטגרט, ניצחון נוסף לדורטמונד

מולר כבש שער ניצחון (79) והוציא את האלופה לפגרת החורף בפער 11 נקודות בפסגה, אקולו פספס פנדל (93). הצהובים-שחורים עם ניצחון שני ברציפות, 1:2 ביתי מול הופנהיים בזכות שער בדקה ה-90

תומאס מולר שחקן באיירן מינכן חוגג עם רוברט לבנדובסקי. GettyImages
12 נקודות פער בפסגה. לבנדובסקי ומולר חוגגים/GettyImages

המחזור ה-17 והאחרון בגרמניה לפני פגרת חג המולד והחורף נמשך הערב (שבת) כשבאיירן מינכן ניצחה 0:1 בחוץ את שטוטגרט והגדילה את הפער בפסגה ל-11 נקודות משאלקה שסיימה ב-2:2 דרמטי בחוץ עם איינטרכט פרנקפורט. קלן האחרונה השיגה ניצחון בכורה העונה, 0:1 ביתי על וולפסבורג. בהמשך: בורוסיה דורטמונד הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות עם 1:2 ביתי מול הופנהיים.

* אינגולשטאדט של אלמוג כהן ניצחה אתמול 1:2 את אוניון ברלין. הקשר הישראלי פתח בהרכב, השלים 90 דקות והוכשל ברחבה בדקה ה-77, מה שהביא לשער הניצחון של קבוצתו.

סבסטיאן הלר פרנקפורט. רויטרס
פספסו ניצחון. שחקני פרנקפורט חוגגים עם סבסטיאן הלר/רויטרס

שטוטגרט - באיירן מינכן 1:0

הבווארים ניצחו בשמונה מתשעת משחקי הליגה האחרונים שלהם והערב התקשו אומנם, אבל סיימו את הסיבוב עם ניצחון וחשוב מכך בפער של 11 נקודות בפסגה משאלקה שסיימה ב2:2 דרמטי בפרנקפורט. תומאס מולר, שנכנס כמחליף בדקה ה-65, כבש את שער הניצחון בדקה ה-79 אחרי בישול של קינגסלי קומאן. צ'דראק אקולו קיבל הזדמנות פז להשוות עם פנדל בתוספת הזמן, אבל סוון אולרייך השוער המחליף הדף ומנע מהאקסית נקודה. אגב, זה היה הניצחון השלישי ברציפות של באיירן בתוצאה 0:1. שטוטגרט, שרושמת משחק חמישי ללא ניצחון, רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום.

קלן - וולפסבורג 0:1

17 מחזורים היא חיכתה לזה ואחרי ששמטה יתרון של 0:3 מול פרייבורג במחזור הקודם, סוגרת הטבלה סוף סוף השיגה ניצחון שהעלה את מאזנה לשש נקודות, אך ספק אם יעזור לה להישאר בליגה. כריסטיאן קלמנס כבש את שער הניצחון בסיומה של התקפה יפה וסיפק עוד מפח נפש לזאבים שניצחו שלוש פעמים בלבד העונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
צ'דראק אקולו שחקן שטוטגרט. GettyImages
אקולו המאוכזב/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 2:2

הרויאל בלוז הגיעו מעודדים אחרי ה-2:3 מול אוגסבורג במהלך השבוע שהעלה אותם אל המקום השני, אך הערב ניצלו מהפסד לפרנקפורט המפתיעה שכבר הובילה 0:2 עד הדקה ה-82. לוקה יוביץ' כבש למארחים כבר בדקה הראשונה וסבסטיאן הלר הכפיל (66), אבל בריל אמבולו שבר בצורת עם דחיקה מקרוב בדקה ה-82 ובדקה ה-95 נאלדו, האיש למשימות מיוחדות, כבש את השוויון הדרמטי והציל נקודה לקבוצתו.

בורוסיה דורטמונד - הופנהיים 1:2

השוורצגלבן הצליחו לרשום ניצחון ליגה ראשון אחרי שמונה משחקים במהלך השבוע עם 0:2 בחוץ מול מיינץ ועכשיו השיגו שש נקודות משש האחרונות וטיפסו עד המקום השלישי עם 28 נקודות. פטר שטוגר עם שש נקודות משש אפשריות כמאמן דורטמונד וביום רביעי מחכה לבורוסיה דורטמונד מפגש עם באיירן מינכן בחוץ בגביע. הופנהיים המאוכזבת, שכבר הובילה, תצא אל פגרת החורף מהמקום השביעי עם 26 נקודות. השער הראשון הגיעה בדקה ה-21. פאבל קדראבק העביר כדור רוחב למארק אות, שדחק מול שער ריק פנימה את ה-0:1 של האורחת. דורטמונד הצליחה לאזן בדקה ה-63 אחרי ששטפן פוש ביצע עבירה ברחבה על פייר אמריק אובמיאנג. הגאבוני בעט בעצמו את הפנדל ועשה את זה יפה וקבע 1:1. דורטמונד הצליחה להשלים את המהפך בדקה ה-90. כריסטיאן פוליסיץ' קיבל כדור עומק, הקפיץ מעל השוער אוליבר באומן עם רגל ימין ובעט עם רגל שמאל פנימה את ה-1:2.

בורוסיה מנשנגלדבאך - המבורג 1:3

שתיים מהקבוצות הכי פחות יציבות בליגה. בורוסיה מנשנגלדבאך הצליחה להשיג רצף ניצחונות ותוצאות טובות, כולל ניצחון מרשים מאוד מול באיירן מינכן ואז נעצרה ולא הצליחה לנצח בשלושת משחקי הליגה האחרונים. גם המבורג חוותה סוג של שיפור ואז שוב נעצרה וסופרת שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון.

משחקים נוספים:

אוגסבורג - פרייבורג 3:3
לאוגסבורג: אלפרד פינבוגאסון (1, 91, 93), לפרייבורג: כריסטיאן גונטר (20), נילס פטרסן (48, 66).
ורדר ברמן - מיינץ 2:2
לברמן: פיליפ בארגפרדה (2), איזאק בלפודיל (17), למיינץ: רובין קואיסון (70), פביאן פריי (93)

כריסטיאן פוליסיץ' שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
פוליסיץ' חוגג את השער הדרמטי/רויטרס
פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חזרו לחייך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully