וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשצקי: "אנחנו מתנפלים על קבוצות ולא נותנים להן להניע כדור"

קשר הפועל תל אביב התייחס לשינויים שהביא קובי רפואה: "רוצים לנצח כל משחק בתוצאה גבוהה, הסגנון מאוד התקפי". על המפגש עם הפועל רמת גן: "גדלתי שם, זה מרגש עבורי"

יוסי ציפקיס

אחרי ארבעה ניצחונות רצופים ועלייה מחודשת לפסגת הליגה הלאומית, הפועל תל אביב תתארח מחר (שישי, 15:00) אצל הפועל רמת גן למשחק במסגרת המחזור ה-14 בליגה הלאומית.

הקשר מוטי ברשצקי התראיין לאתר הרשמי של הפועל תל אביב והתייחס לשינוי אחרי הגעתו של קובי רפואה: "לקובי יש דרישות אחרות משהיו לאיוניר. קובי אוהב יותר לחץ ואגרסיביות, כמו שניתן לראות במשחקים שאנחנו 'מתנפלים' על קבוצות ולא נותנים להן להניע כדור. חשוב לרפואה שנהיה דומיננטיים לאורך כל המשחק, שנשלוט ונתקיף. סגנון המשחק שלו הוא מאוד התקפי, הוא משחק בכל משחק עם שניים/שלושה חלוצים. אנחנו רוצים לנצח כל משחק – ובתוצאה גבוהה".

ברשצקי יפגוש מחר את הקבוצה בה גדל והוא הוסיף: "אנחנו מגיעים במומנטום נהדר לאחר ארבעה ניצחונות. בכל משחק יש שיפור בכל פרמטר – הגנה, קישור והתקפה. אנחנו מסתכלים יותר על עצמנו מכיוון שאנחנו יודעים שברוב המשחקים אנחנו הדומיננטיים. מבחינה אישית, אני משחק נגד המועדון בו גדלתי ושיחקתי במשך 15 שנים, כך שזה מרגש עבורי. למרות זאת, אני מתרכז באיך לנצח את המשחק".

מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"דומיננטיים בכל משחק". ברשצקי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully