וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה 26:32 את א.ס. רמת השרון, דרמה בגביע המדינה

האלופה נהנתה מיכולת טובה של בר מוסרי עם שבעה שערים, עלתה למקום השני וסיימה את הסיבוב הראשון בליגה במרחק נקודה בלבד מהמוליכה הפועל ראשון לציון. הפועל אשדוד ניצחה בשנייה האחרונה את הפועל רמת גן בגביע

עומרי קושמרו, הפועל אשדוד,. מני אלגריסי, הפועל אשדוד,
שער ניצחון בשנייה האחרונה. עומרי קושמרו מהפועל אשדוד/מני אלגריסי, הפועל אשדוד

במשחק השלמה שנערך הערב (רביעי) בליגת העל בכדוריד ניצחה מכבי ראשון לציון את א.ס. רמת השרון 26:32. זה גם היה המשחק שנעל את משחקי הסיבוב הראשון בליגה. בעקבות הניצחון העפילה ראשון לציון למקום השני בטבלת הליגה עם 18 נקודות, נקודה פחות מהמוליכה הפועל ראשון לציון. בר מסורי סיים עם 7 שערים לזכות מכבי ראשון לציון. עומר גרא, לואיס פיליפה ושי הרשקוביץ תרמו 4 שערים כ"א. דושאן אנדרייביץ' עם 9 שערים ומילאן פאבלוביץ' עם 7 היו המבקיעים המצטיינים של רמת השרון הערב.

מאמן מכבי ראשל"צ, סער פרנקל סיכם את המשחק: "חג המכבים, חג שמח. זה אולי המשחק הכי טוב שלנו השנה, והוא בא בזמן לפני רבע גמר הגביע שמבחינתי הוא מאני-טיים. באנו מוכנים. עשינו התאמות, ורצינו ל'התפוצץ'. אנחנו מסיימים נקודה פחות מהפועל ראשל"צ שבמקום הראשון. היו לנו הרבה עליות וירידות בסיבוב הראשון. היו לנו תקלות קטנות בדרך, אבל צריך לדעת להיבנות מהדברים הללו".

במקביל נערכו הערב גם ארבעה משחקים במסגרת הסיבוב הראשון בגביע המדינה, בהשתתפות קבוצות הליגה הבכירה. מכבי אשדוד השיגה 29:30 דרמטי על הפועל רמת גן ועלתה לרבע הגמר. עומרי קושמרו כבש את השער הניצחון של אשדוד שניה לסיום.

תוצאות נוספות בגביע המדינה

עירוני רחובות – מ.כ. חולון 30:24
מכבי קרית מוצקין – בני הרצליה 36:21
א.כ. נס ציונה – הפועל קרית אונו 31:30

הגרלת רבע גמר גביע המדינה תיערך מחר (חמישי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully