וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה הצרפתי: פ.ס.ז' נקמה בשטרסבורג, מארסיי וליון הודחו

גם בלי ניימאר, המוליכה הסתדרה עם הקבוצה שהפתיעה אותה בליגה וניצחה 2:4 בדרך לרבע הגמר. די מריה כבש ובישל. מארסיי הפסידה 4:3 בפנדלים לראן, ליון הובסה 4:1 במונפלייה

דני אלבס שחקן פריס סן ז'רמן עם המאמן אונאי אמרי. רויטרס
הפעם עברו בשלום את אתגר שטרסבורג. דני אלבס עם אונאי אמרי/רויטרס

תמונת רבע גמר גביע הליגה הצרפתי הושלמה הערב (רביעי) עם עלייתה של פריס סן ז'רמן, מחזיקת הגביע בארבע השנים האחרונות. לעומתה, ליון הודחה עם תבוסה במונפלייה ומארסיי עם הפסד בפנדלים בראן.

הגרלת רבע הגמר נערכה מיד לאחר מכן ואלו המשחקים שנקבעו:

אנז'ה - מונפלייה
אמיין - פריס סן ז'רמן
ניס - מונאקו
ראן - טולוז

seperator

שטרסבורג - פריס סן ז'רמן 4:2

11 ימים אחרי ההפסד המביך בליגה, שחקני מוליכת הליגה הצרפתית חזרו לסטאד דה לה מנו והשיגו נקמה גם ללא ניימאר וקיליאן אמבפה (שיחק 11 דקות כמחליף). יואן סלמייה כבש שער עצמי בדקה ה-13 אחרי כדור רוחב של אנחל די מריה, שבדקה ה-25 ניצל טעות של השוער אלכסנדר אוקיג'ה, חטף לו את הכדור וכבש. ז'רמי גרים צימק בדקה ה-36, אבל תומא מונייר בישל פעמיים במחצית השנייה לדני אלבס (62) ויוליאן דראקסלר (78). ז'רמי בליאק המחליף הוסיף עוד שער ניחומים בדקה ה-88.

מונפלייה - ליון 1:4

הקבוצה של מישל דר זרקריאן פירקה את ליון והדיחה אותה מהמפעל. האורחים הוליכו משער של הכישרון הצעיר מיזיאן מאולידה בדקה ה-10, אבל סולימאן קמארה הפך עם צמד מהיר (17 ו-21), ג'וניור סמביה הרים כדור חופשי שעבר את כולם ונכנס (45) וקווין בריגו חתם בפנדל (86). קלמון גרנייה חזר לשחק בליון אחרי שנעדר כשלושה חודשים.

ראן - מארסיי 2:2 (3:4 בפנדלים)

דרמה מהנקודה הלבנה סידרה לקבוצה של סברי לאמושי כרטיס לשלב הבא. קוסטאס מיטרוגלו היווני העלה את מארסיי ליתרון עם נגיחה מקרוב בדקה ה-13, אבל ווהבי חאזרי הטוניסאי בישל בכדור חופשי לבנג'מין אנדרה בדקה ה-23 וכבש בעצמו בבעיטה שטוחה בדקה ה-57. שער נוסף של אנדרה נפסל בצדק בדקה ה-68, לאחר שהכדור לא עבר את הקו, ומנגד ואלר ז'רמן הצליח להשוות בדקה ה-81 ולשלוח את המשחק לפנדלים אחרי 90 דקות (אין הארכה). עבדולאי דיאלו, שוערה המחליף של ראן, עצר פנדלים את לוקאס אוקמפוס ובונה סאר, לפני שבנג'מין בוריגו כבש בבעיטה המכריעה.

ליל - ניס 1:1 (3:2 בפנדלים)
לליל: לואיז אראוחו (7). לניס: מריו באלוטלי (58). יואן קרדינל עצר שני פנדלים עבור ניס

אמיין - טור 1:2
לאמיין: סייבו קויטה (16), עמנואל בורגו (45). לטור: דניאל מאנסיני (90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully