וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיכונים: עין חרוד ניצחה את תיכון חדש תל אביב 86:95 בגמר

בקרב בין כמה מכוכבי העתיד של הכדורסל הישראלי, היו ידיו של יותם חנוכי (29 נק') על העליונה. דני אבדיה (23 נק'), עידן אלבר (31 נק' ו-10 ריב') וחבריהם חזרו מפיגור 21, אך איבדו את התואר

שחקן תיכון חדש תל אביב דני אבדיה שומר על שחקן עין חרוד יותם חנוכי. קובי אליהו
הקרב המסקרן הסתיים בניצחון של עין חרוד. חנוכי מול אבדיה/קובי אליהו

על פניו, גמר התיכונים בין תיכון חדש תל אביב והרב תחומי עמל עמק חרוד הערב (רביעי) בדרייב אין הבטיח המון, כיאה למפגש בין שתי הקבוצות הטובות ביותר העונה וכמה מהכוכבים הגדולים ביותר - דני אבדיה ועידן אלבר מצד אחד, יותם חנוכי ורזיאל חיון מהשני. בפועל, הוא קיים בעיקר מכיוונם של הנערים מהעמק, שסיפקו הופעה נהדרת, ניצחו 86:95 וחגגו תואר שני בהיסטוריה וראשון מאז 2014.

המחצית הראשונה היתה צמודה והסתיימה ב-40:43 לדני אבדיה וחבריו, אך ברבע השלישי הסיפור השתנה. עין חרוד החלה לברוח בניצוחם של רזיאל וחנוכי, ושלוש דקות לסיומו טסה ליתרון שיא של 50:68. חנוכי הנהדר קבע 51:72, אלא שהתל אביבים לא הרימו ידיים והורידו ל-82:79 בלבד, ארבע דקות לסיום, אך לא יותר. זה נגמר בניצחון של עין חרוד, האלופה החדשה, על האלופה היוצאת.

יותם חנוכי סיים ערב יוצא מהכלל של 29 נקודות ו-10 ריבאונדים, רזיאל חיון הוסיף 17 ואלון מורגנשטרן 16 למנצחת. מנגד, 31 נקודות ו-10 ריבאונדים של עידן אלבר לא הספיקו למפסידה, שקיבלה גם 23 ו-16 ריבאונדים מאבדיה.

שחקן עין חרוד רזיאל חיון. קובי אליהו
רזיאל חיון/קובי אליהו
שחקן עין חרוד יותם חנוכי. קובי אליהו
יותם חנוכי/קובי אליהו
שחקן תיכון חדש תל אביב דני אבדיה. קובי אליהו
אבדיה/קובי אליהו
שחקן תיכון חדש תל אביב עידן אלבר לצד המאמן נחום סגל. קובי אליהו
אלבר ומאמן תיכון חדש נחום סגל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully