וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה, ניצחון ענק לז'לגיריס ושאראס

עוד הצגה של לוקה דונצ'יץ' (16 נק', 6 ריב' ו-7 אס') כולל סל משלושת רבעי מגרש הוליכה את הבלאנקוס ל-75:87 מתוק, הליטאים ניצחו 79:90 את פנרבחצ'ה, באמברג הפתיעה את אולימפיאקוס

מאמן ז'לגיריס שרונאס יאסיקביצ'יוס. GettyImages
עוד ניצחון ענק. שאראס בטירוף/GettyImages

המחזור ה-12 ביורוליג יצא הערב (חמישי) לדרך עם ניצחון ענק של ז'לגיריס, 89:90 בחוץ על פנרבחצ'ה. במוקד, נערך הקלאסיקו שבו ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 75:87 בעוד הצגה של לוקה דונצ'יץ'. בנוסף, באמברג ניצחה בביתה את אולימפיאקוס 65:67 ומלאגה את חימקי 84:93.

פנרבחצ'ה - ז'לגיריס 90:89

במחזור הקודם קטעו הליטאים רצף ניצחונות של פנאתינייקוס, והערב רשמו ניצחון מרשים נוסף ועצרו את אלופת אירופה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים (ושמונה בכל המסגרות), כאשר הנתון הבולט של המשחק: פנר הפסידה למרות שאיבדה רק שני כדורים, לעומת 13 איבודים של האורחת. הפתיחה הייתה דווקא של פנר, שהוליכה 16:24 בתום הרבע הראשון ונראתה בדרך לטיול. אלא שאת השחקנים של שרונאס יאסיקביצ'יוס לא כדאי להספיד העונה, ולמחצית כבר ירדו במינוס נקודה בלבד, למרות דאנק מרהיב של יאן וסלי (שהפך במהלך המשחק למלך סלי הקבוצה ביורוליג בכל הזמנים). המחצית השנייה הייתה צמודה מאוד וברבע האחרון הדרמה הגיעה לשיאה. שתי דקות וחצי לסיום, המארחת הובילה בחמש הפרש, אך שתי שלשות רצופות של קווין פאנגוס (הוביל את ז'לגיריס עם 22 נקודות, 4 מ-5 לשלוש) העבירו את היתרון לצד השני. הנדנדה נמשכה וחמש שניות לסיום ארתוראס מילאנקיס סגר עניין עם שלשה. וסלי סיים עם 20 נקודות, בארד וונאמייקר קלע 19. איזה משחק נפלא.

באמברג - אולימפיאקוס 65:67

היוונים רצו להתאושש מההפסד ביום ראשון בליגה, שהיה הראשון אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. באמברג, מצדה, רצתה למנוע הפסד שלישי. נראה היה שהיוונים בדרך בדרך לניצחון עד לרבע הרביעי המזעזע שלהם, אותו הם הפסידו 17:7, ואיפשרו לגרמנים לחגוג ניצחון יוקרתי וחשוב. דורל רייט הוביל את הגרמנים עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים. 12 נקודות ו-7 ריבואנדים של יורגוס פרינטזיס לא עזרו ליוונים.

לוקה דונצ'יץ', ריאל מדריד. GettyImages
עוד הצגה, הפעם בקלאסיקו. לוקה דונצ'יץ'/GettyImages

ריאל מדריד - ברצלונה 75:87

ריאל מדריד סובלת ממכת פציעות קשה העונה, אך למזלה יש לה את לוקה דונצ'יץ' שהוליך אותה לניצחון מתוק בקלאסיקו עם עוד הצגה משוגעת שכללה 16 נקודות, 6 ריבאונדים, 7 אסיסטים וסל מטורף משלושת רבעי מגרש על הבאזר של סיום הרבע השלישי. המחצית הראשונה עוד היתה צמודה, אבל היהלום הסלובני הוביל את הבלאנקוס ל-14:28 מוחץ ברבע השלישי וסידר לקבוצתו יתרון ממני בארסה לא היתה יכולה לחזור. פליפה רייס הישיש סייע לדונצ'יץ' עם 14 נקודות ו-8 ריבאונדים, טריי טומפקינס הוסיף 12 למנצחים. אנטה טומיץ' קלע מנגד 12 מול האקסית, אבל בארסה לא הצליחה לשחזר את הניצחון שהשיגה במדריד במסגרת הליגה.

מלאגה - חימקי מוסקבה 84:93

במפגש הרשמי הראשון אי פעם בינהן, חימקי הופתעה על ידי המארחים, שערב המחזור דורגו במקום האחרון בטבלה והפסידו בחמשת משחקי היורוליג האחרונים שלהם. חימקי לא הצליחה להמשיך את המומנטום מניצחון החוץ על מילאנו במחזור הקודם. נמניה נדוביץ' הוליך את הספרדים עם 21 נקודות ו-8 אסיסטים, ג'יימס אוגוסטין הוסיף דאבל דאבל של 14 נקודות ו-11 ריבאונדים. אלכסיי שבד לא הצליח להושיע את חימקי כשקלע 28 נקודות וזרק 17 פעמים ל-3, כשרק 5 זריקות נכנסו לו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן פנרבחצ'ה יאן וסלי. GettyImages
שיאן הנקודות של פנר ביורוליג. יאן וסלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully