וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: הפסל מוזר של מראדונה, הקטטה של אוסקר פיסטוריוס בכלא

פסל של השחקן האגדי נחשף בהודו וגרר תגובות קורעות, האצן האולימפי הסתבך בשל ויכוח על זמן טלפון. החולצה של ניימאר עשויה להציל מועדון מפשיטת רגל, וגם: רגע מרגש במרתון דאלאס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אוסקר פיסטוריוס נפצע בקטטה בכלא - על שימוש בטלפון

האצן האולימפי מדרום אפריקה, שמרצה עונש מאסר על רצח חברתו הפצע באורח קל בקטטה שהתפחתה בינו לבין אסיר אחר, בעקבות ויכוח על זמן השימוש בטלפון הציבורי.

האצן אוסקר פיסטוריוס בבית המשפט העליון בדרום אפריקה, 6 ביולי 2016. רויטרס
אוסקר פיסטוריוס/רויטרס

מרגש: עזרה ליריבתה להגיע לקו הסיום ולנצח במרתון

צ'נדלר סלף הגיע למאות המטרים האחרונים של מרתון דאלאס באסיפת כוחות, והצליחה לסיים אותו ואפילו לנצח בזכות מחווה ספורטיבית נהדרת מצד אחת מיריבותיה למירוץ. אריאנה לוטרמן ראתה את הקשיים של סלף, עזרה לה לקום מספר פעמים ותמכה בה עד לסיום, שם חיכו לה אנשי צוות המרתון שפינו אותה מהמקום בכיסא גלגלים. "יכולתי רק לחשוב על להרים אותה", אמרה לוטרמן, "אין סיכוי שהייתי ממשיכה לרוץ ומשאירה אותה שם. כשהגענו לקו הסיום, דחפתי אותה קצת כדי שתסיים לפני ותחצה ראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פסל מוזר של דייגו מראדונה נחשף בהודו - והתגובות קורעות

השחקן האגדי קיבל כבוד גדול בדמות פסל שנחשף בנוכחותו בכלכותה, הודו. לצערו, בדומה לפסל של כריסטיאנו רונאלדו בעבר, דמות הברונזה לא ממש דומה לו.

זה הפסל

כך הגיב מראדונה

מיטב התגובות

https://twitter.com/messi10stats/status/940601976668160001

גולש הקרח נאלץ להודיע: "התחת שלי אמיתי"

יש ספורטאים שנאלצים להוכיח כי הם לא מרמים בעזרת שימוש בחומרים אסורים, אחרים צריכים לעמוד מול טענות אחרות - למשל שהתחת שלהם מזויף. בעקבות תחרות בה השתתף ביפן, גולש הקרח האומנותי, אדם ריפון, צייץ: "העט הרבה שאלות לגבי האם אני מתחרה עם פדים בישבן. אני רוצה להבהיר שלא, זה התחת האמיתי שלי". מוזר.

המועדון הקטן שיינצל בזכות חולצתו של ניימאר

כוכב פריס סן ז'מן כנראה לא מכיר את המועדון הצרפתי הקטן, גראו דו רוי, אך הוא עשוי להיות גורם מכריע בהצלתו מפשיטת רגל. שחקן ומאמן העבר, מישל מצי, החליט לתרום 11 חולצות כדורגל מהאוסף הפרטי שלו, כולל אחת חתומה של ניימאר, לטובת המועדון שזקוק ל-20 אלף יורו כדי להינצל. בין החולצות האחרות שתרם: זינדין זידאן, נביל פקיר, ממפיס דפאי, דמיטרי פאייה וכוכבים אחרים של הליגה הצרפתים בעבר ובהווה.

בגלל סרטון סקס שהודלף: מתאבקת ה-WWE נקלעה למחשבות אובדניות

אחרי שתמונות וסרטונים אינטימיים שלה נגנבו והופצו, פייג' נקלעה למשבר אישי קשה: "הייתי כל כך עצובה, שחשבתי להתאבד. הייתי על הרצפה, בתחתית. נהייתי כל כך רזה, שבאיזשהו שלב קרסתי מתשישות. לא אכלתי, לא ישנתי, איבדתי שיער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully