וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את קלן, שאלקה גברה 2:3 על אוגסבורג

שער של לבנדובסקי (60) העניק לבווארים ניצחון דחוק על נועלת הטבלה והגדיל את הפער בפסגה לתשע נקודות. הרויאל בלוז קטעו רצף של שלוש תוצאות תיקו והעפילו למקום השני. לברקוזן הכניעה את ברמן 0:1

באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי. GettyImages
באיירן חוגגת עוד ניצחון/GettyImages

המחזור ה-16 בבונדסליגה ננעל הערב (רביעי) כשבאיירן מינכן השיגה 0:1 דחוק מול קלן מהתחתית והגדילה את הפער בפסגה לתשע נקודות . שאלקה קטעה רצף של שלוש תוצאות תיקו עם 2:3 דרמטי על אוגסבורג והעפילה למקום השני. באיירן לברקוזן ניצחה 0:1 את ורדר ברמן וקיבעה את מעמדה כקבוצת צמרת. כעת נותר רק עוד מחזור אחד לפני שקבוצות הבונדסליגה ייצאו לפגרת החורף.

באיירן מינכן – פ.צ. קלן 0:1

הקבוצה האומללה בבונדסליגה שלא הצליחה להשיג אפילו ניצחון אחד העונה החזיקה מעמד 60 דקות מול המכונה הדורסנית אותה שיקם בשבועות האחרונים במיומנות רבה יופ היינקס. אחרי שעה של משחק תומאס מולר שלח כדור מדויק לתוך הרחבה לרוברט לבנדובסקי ששיגר מקרוב פנימה. התוצאה החזיקה עד לסיום ההתמודדות וכעת הפער בין הבווארים שבמקום הראשון לבין שאלקה שטיפסה למקום השני עומד על תשע נקודות. ממש לא מוגזם לומר שבאיירן בדרך אליפות נוספת. העונה האומללה של קלן נמשכת.

שחקני באיירן לברקוזן. GettyImages
וזו החגיגה של שחקני לברקוזן/GettyImages

באייר לברקוזן – ורדר ברמן 0:1

החבורה של הייקו הרליך המשיכה את המומנטום אחרי הניצחון על שטוטגארט בסוף השבוע והשיגה עוד שלוש נקודות שמקבעות את מעמדה בחלק העליון של הטבלה. לוקאס אלאריו העלה את לברקוזן ליתרון כבר בדקה ה-11 לאחר שהשתלט על כדור רוחב שנשלח לרחבה וכבש מקרוב. כל הניסיונות של וורדר לשנות את גזירת ההפסד כשלו וקבוצת התחתית נכנעה לאחר שני ניצחונות רצופים. לברקוזן במקום הרביעי. ורדר מתחת לקו האדום ותצטרך לנצל את הפגרה המתקרבת להכנות משמעותיות לקרבות הישרדות.

שחקני שאלקה,. GettyImages
ובמקום השני. שחקני שאלקה/GettyImages

שאלקה – אוגסבורג 2:3

הרויאל בלוז קטעו רצף של שלוש תוצאות תיקו בדרך הכי דרמטית שרק אפשר, השיגו שלוש נקודות חשובות וטיפסו למקום השני בטבלה על חשבונה של ר.ב. לייפציג. פרנקו די סנטו הארגנטיני העלה את שאלקה ליתרון בשער יפה בעקב מתוך הרחבה בדקה ה-44. גידו בורגשטאלר האוסטרי דחק מקרוב את השני בדקה ה-47, העלה ל-0:2 והשלים צמד שערי בזק עבור קבוצתו. אוגסבורג לא אמרה נואש וצימקה משער של פרנסיסקו קאיבי שנגח פנימה אחרי כדור קרן בדקה ה-64. בדקה ה-79 החלה דרמה של ממש לאחר שאוגסבורג קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים ומיקאל גרגוריץ' שלח את הפנדל פנימה וקבע 2:2. נגמר? ממש לא. בדקה ה-83 השופט העניק פנדל מן העבר השני לזכות שאלקה ודניאל קאליג'ורי שיגר פנימה מהנקודה הלבנה. 2:3 דרמטי לרואיל בלוז בסיום ובונוס בדמות העלייה למקום השני. האם הם גם יצליחו להחזיק שם מעמד?

במשחקים נוספים:

הופנהיים - שטוטגרט 0:1
להופנהיים: מארק אות (81)

הרטה ברלין - האנובר 1:3
להרטה: סולומון קאלו (18, 45), ג'ורדן טורינאריג'ה (83)
להאנובר: איגלס באבו (65)

מארק אות שחקן הופנהיים. GettyImages
מארק אות חוגג את השער שלו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully