וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה החתימה את יונתן מור, שעזב את הפועל חולון

12.12.2017 / 9:00

הפורוורד הישראלי (22, 2.05) ביקש להשתחרר מהפועל חולון בשבוע שעבר וימשיך את העונה בהרצליה, שתהיה התחנה השלישית שלו בליגה. שי שצפוי לפנות את מקומו הוא אלכס רוזנברג

שחקני הפועל חולון, ג'ו אלכסנדר, גיא פניני, יונתן מור. לירון מולדובן
עוזב את החבר'ה. מור בחולון/לירון מולדובן

בני הרצליה הודיעה הבוקר (שלישי) על החתמתו של יונתן מור (22, 2.05) עד תום העונה. הפורוורד ביקש להשתחרר מהפועל חולון בשבוע שעבר וימשיך את העונה בהרצליה, שתהיה התחנה השלישית שלו בליגת ווינר סל. מי שצפוי לעזוב ולפנות מקום למור בהרצליה הוא אלכס רוזנברג.

על פי הודעת מנהלת הליגה - מור, בוגר האקדמיה של איגוד הכדורסל, החל את דרכו בבוגרים במדי הפועל תל אביב בעונת 14/15. משם המשיך לעונה אחת בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית ואשתקד עבר להפועל חולון, בה פרץ והיה אחד המועמדים לתואר תגלית העונה. ב-22 משחקים הוא רשם 2.8 נקודות (55% לשתיים, 50% לשלוש ו-88% מהקו) ו-1.5 ריבאונדים ב-7 דקות בממוצע וסיים עם הסגולים-צהובים את העונה הרגילה במקום הראשון.

שניים ממשחקיו הטובים ביותר אשתקד היו מול הרצליה, עם 8 נקודות בזמן קצר על המגרש באחוזים נהדרים: 4-5 מהשדה בסיבוב השני ו-3-3 מהשדה בניצחון בסיבוב השלישי. העונה הוא שותף לארבעה משחקים, בהם קלע 1.8 נקודות בממוצע.

מור שיחק בנבחרות הנוער והעתודה של ישראל ורשם 8.8 נקודות ו-4.9 ריבאונדים באליפות אירופה עד גיל 20 בשנת 2015, כולל 24 נקודות ב-22 דקות מול איטליה. בקיץ האחרון הוא נכלל בסגל הנבחרת האולימפית, אך לא יצא למשחקי האוניברסיאדה בשל פציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully