וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט בארנס הודיע על פרישה מכדורסל: "עשיתי את זה בדרכי שלי"

הפורוורד הוותיק בן ה-37 פרש אחרי 14 עונות ב-NBA: "אני, האיש שלא היה אמור להיות שווה יותר מחרא, הצלחתי לעשות את זה בסוף". בעונה שעברה היה חלק מהספסל של גולדן סטייט בעונת האליפות

שחקן סקרמנטו קינגס מאט בארנס. AP
תלה את הנעליים. מאט בארנס/AP

הפורוורד הוותיק מאט בארנס הודיע הלילה (בין שני לשלישי) על פרישה מכדורסל מקצועני אחרי 14 עונות ב-NBA. בארנס הודיע על הפרישה בפוסט אופייני באינסטגרם, שבו כתב: "זו הייתה תקופה יפה, טיילתי הרבה בעולם, פגשתי המון אנשים קולים, חלקם יהיו אחים שלי כל חיי! אבל עכשיו... אתם אומרים לי שאני יכול להתלבש ככה לפגישת עסקים ולעשות יותר כסף מחוץ למגרש מאשר על המגרש? לבלות יותר זמן עם הילדים שלי? הא! אניייי, האיש שלא היה אמור להיות שווה יותר מחרה, הצלחתי לעשות את זה בסוף. תאהבו אותי או תשנאו אותי - עשיתי את זה בדרכי שלי!!!".

בארנס בן ה-37 שיחק בתשע קבוצות שונות ב-NBA מאז שנבחר בסיבוב השני בדראפט 2002. התחנה האחרונה שלו הייתה גולדן סטייט, אליה הגיע אחרי ששוחרר מסקרמנטו בפברואר שנה שעברה, אך העונה לא שיחק. הוא תרם לאלופה ממוצעים של 5.7 נקודות ו-4.6 ריבאונדים ב-20 משחקים בעונה הרגילה, אך כמעט שלא שותף בפלייאוף, שבסיומו זכו הווריירס באליפות מרשימה. אחרי שלא מצא קבוצה חדשה עם חוזה ראוי, בארנס החליט לפרוש, בסיומה של קריירה שלא פעם הייתה סוערת, עם לא מעט תקריות על על המגרש ומחוצה לו. ממוצעי הקריירה שלו עומדים על 8.2 נקודות ו-4.6 ריבאונדים למשחק.

הוא מעולם לא סיים עונה עם ממוצע של יותר מ-11 נקודות, אבל היה ידוע כשחקן הגנה מוערך ואגרסיבי (פעמיים בקריירה היה מדורג בין עשרת הראשונים בליגה בכמות העבירות בעונה), ושחקן שעולה מהספסל ומעניק אנרגיות מחודשות לקבוצתו. בשנים האחרונות עיקר הכותרות בנוגע לבארנס היו על תקריות מחוץ למגרש, כשהסתבך בקטטה אלימה במועדון לילה, ואף נקלע למריבה קשה עם דרק פישר בזמן שיצא עם בת זוגו הקודמת של בארנס.

  • עוד באותו נושא:
  • מאט בארנס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully