וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במהומה: אוהדי אפואל ניקוסיה השליכו אבוקות, מביא הכדורים נפצע

משחק הצמרת בקפריסין פוצץ בדקה ה-40: אבוקה פגעה בילד ששימש כמביא כדורים במשחק הביתי של א.א.ל, ובזמן שהוא זוכה לטיפול החלה מלחמת השלכת חזיזים ואבוקות בין מחנות האוהדים

מהומה גדולה הערב (שני) בליגה הקפריסאית, בדרבי בין א.א.ל לאפואל ניקוסיה. משחק הצמרת באצטדיון ציריון בלימסול פוצץ בדקה ה-40 במצב של 0:0, אחרי שילד שעמד כמביא כדורים ליד היציע המערבי, בו מוקמו אוהדי אפואל, נפגע מאבוקה שהשליכו לכיוון המגרש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מביא הכדורים הפצוע/מערכת וואלה, צילום מסך

שחקני א.א.ל ניגשו לבדוק את מצבו של מביא הכדורים, נער בן 15 המשתייך לקבוצת הנערים של המועדון, ומיד היוו כתובת למטח נוסף של אמצעים פירוטכניים. בזמן שהפצוע הועלה על אמבולנס ופונה לבית החולים, אוהדי שתי הקבוצות החלו להשליך חזיזים ואבוקות אלו לעבר אלו, כשעשרות אוהדים ירדו מהיציעים למסלולי הריצה שמסביב לכר הדשא והמשיכו את ההתפרעות שם.

אחרי שתי דקות, השופט שלח את השחקנים לחדרי ההלבשה ולאחר התייעצות עם המשטרה והתעקשות של ראשי המועדונים הוחלט כי המשחק יחודש אחרי הפוגה בת חצי שעה. זה קרה, אך אוהדי א.א.ל לא אהבו את המהלך וגרמו לעצירה נוספת של המשחק, עד שהוחלט לפנות את האצטדיון כולו ולחדש את המשחק ללא קהל, אחרי עיכוב של יותר משעה וחצי.

האלופה אפואל הגיעה למשחק אחרי הדחתה מליגת האלופות, כשעל הספסל שלה יושב הבלם חסוס רואדה, שהצטרף בקיץ האחרון אחרי שנתיים בבית"ר ירושלים. בסופו של דבר המשחק חודש והסתיים ב-0:0, כשלשתי הקבוצות כעת 27 נקודות במקומות 4-5 ולאפואל יש משחק חסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully