וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריאתלט רון דרמון החליט לפרוש מספורט מקצועני בגיל 25

11.12.2017 / 20:50

הספורטאי שייצג את ישראל באולימפיאדת ריו וסיים במקום ה-26, לא הצליח להחלים בצורה מלאה מהתאונה שעבר באימון שגרתי לפני כחצי שנה. גילי לוסטיג: "לצערי, זה היה על השולחן זמן רב"

רון דרמון, טריאתלון, ריו 2016. יוסי ציפקיס
נאלץ לסיים את הקריירה. רון דרמון/יוסי ציפקיס

הטריאתלט הישראלי רון דרמון, שייצג את ישראל במשחקים האולימפיים בריו 2016, החליט לפרוש מספורט תחרותי לאחר שלא הצליח להחלים בצורה מלאה מהתאונה שעבר לפני כחצי שנה בפארק הירקון בעת שערך אימון שגרתי. דרמון נפצע לאחר שרוכב אופניים חשמליים בן 16 פגע בו. הוא איבד אז את הכרתו ופונה אל בית החולים והתקשה להתאושש במשך זמן רב מהפציעה.

בימים האחרונים החליט דרמון כי הוא לא יכול עוד לעסוק בספורט מקצועני ואף הודיע על כך לגורמים בוועד האולימפי. מנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג אמר הערב (שני): "לצערי, זה היה על השולחן הרבה זמן, רון ניסה להתאושש ולא הצליח. הוא הבין שיהיה לו קשה מאוד לחזור ולעסוק בספורט תחרותי".

דרמון בן ה-25 היה הראשון בתולדות הטריאתלון הישראלי שהשיג את הקריטריון להשתתפות באולימפיאדה, כשעשה את זה ב-14 במאי 2016. במשחקים האולימפיים בריו, כשלושה חודשים לאחר קביעת הקריטריון, הוא רשם תוצאה יפה של 1:48.41 שעות (3:40 דקות אחרי המנצח אליסטר בראונלי הבריטי) וסיים במקום ה-26 המכובד.

  • עוד באותו נושא:
  • רון דרמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully