וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד חזרה לנצח, ר.ב. לייפציג שוב איבדה נקודות

אחרי שמונה מחזורים ללא ניצחון, השוורצגלבן פתחו את עידן פטר שטוגר עם 0:2 על מיינץ משערים של סוקרטיס וקגאווה. 1:1 לסגנית המוליכה עם וולפסבורג, 90 דקות לטואטחה בניצחון פרנקפורט

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד עם שינג'י קגאווה. רויטרס
חזרו לחייך. אובמיאנג וקגאווה/רויטרס

המחזור ה-16 והלפני אחרון לפני פגרת החורף בבונדסליגה נפתח הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. במוקד עמדה הופעת הבכורה של פטר שטוגר כמאמן בורוסיה דורטמונד, שנגמרה עם ניצחון 0:2 על מיינץ. וולפסבורג שוב סיימה בתיקו עם 1:1 ביתי מול ר.ב. לייפציג, שממשיכה לאבד גובה. פרייבורג גברה על בורוסיה מנשנגלדבאך, פרנקפורט וטאלב טואטחה ניצחו את המבורג.

מיינץ - בורוסיה דורטמונד 2:0

אחרי שמונה מחזורים רצופים ללא ניצחון ובסך הכול ניצחון בודד מאז תחילת אוקטובר (וגם הוא על יריבה מליגה נחותה בגביע), השוורצגלבן נפרדו מפטר בוס ויצאו לדרך חדשה תחת פטר שטוגר. המאמן החדש קיבל יריבה בהזמנה (ארבעה משחקים ללא ניצחון, נקודה מעל הקו האדום) וניצל זאת כדי לרשום בכורה מוצלחת ושלוש נקודות שנותנות לדורטמונד מעט אוויר, וחשוב מכך סיכוי להיצמד למובילות לפני תום הסיבוב הראשון של הליגה. בדקה ה-55 שינג'י קגאווה הרים כדור חופשי לרחבה, אותו ניצל סוקרטיס כדי לכבוש מקרוב, ובדקה ה-89 היפני בעצמו קבע את תוצאת הסיום לאחר פרגון נאה מצידו של פייר אמריק אובמיאנג.

שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג חוגגים את השוויון/GettyImages

וולפסבורג - ר.ב. לייפציג 1:1

מלכת התיקו של הליגה לא אכזבה בנושא הזה גם הפעם ורשמה את התיקו העשירי שלה ב-16 משחקים. "הישג" מרשים במיוחד. מנגד, ר.ב. לייפציג עם משחק שמיני מתוך עשרה אחרונים בהם היא לא מנצחת ועשויה לאבד את המקום השני בתום המחזור. הפער מבאיירן מינכן צומק לשבע וצפוי לקפוץ לעשר אחרי שהבווארים יארחו את פ.צ. קלן החלשה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-15. מריו גומז הוכשל ברחבה על ידי איברהימה קונאטה. מי שניגש לבעוט הוא פול ורהאג ההולנדי בן ה-34, שבעט מצוין לפינה וקבע 0:1 לזאבים. ר.ב. לייפציג, ששלטה לאורך כל המשחק והגיעה להזדמנויות רבות, מצאה את השוויון בדקה ה-52. מרסל האלסטנברג, שרשם לאחרונה גם הופעת בכורה בנבחרת גרמניה, כבש מתוך הרחבה אחרי בישול של יוסוף פאולסן. האורחת נותרה בעשרה שחקנים בתוספת הזמן אחרי שדיוטצ'נקולה אופמקאנו הורחק עם צהוב שני.

משחקים נוספים:

פרייבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:1
לפרייבורג: נילס פטרסן (20, בפנדל).

המבורג - איינטרכט פרנקפורט 2:1 (90 דקות לטאלב טואטחה)
להמבורג: קיריאקוס פפאדופולוס (9), לפרקפורט: מריוס וולף (16), מיהאט גאצ'ינוביץ' (24).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פטר שטוגר מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
פתח ברגל ימין. פטר שטוגר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully