וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: הפועל חולון תארח את מורסיה

11.12.2017 / 18:15

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב תרצה הקבוצה של דן שמיר לנצח גם במפעל האירופי כשתארח את הקבוצה הספרדית (21:00, 5+ לייב, ראשון לציון) לה הפסידו ב-2 נקודות בחוץ. הרוש ייעדר, פניני בספק

גיא פניני הפועל חולון. לירון מולדובן
ישחק נגד הספרדים? פניני/לירון מולדובן

העונה האירופית של הפועל חולון תגיע לנקודה קריטית מחר (שלישי) כשהקבוצה של דן שמיר תארח את מורסיה הספרדית (21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב) בבית מכבי בראשון לציון. הסגולים הפסידו במשחק הראשון נגד הספרדים בחוץ 78:76 והם יודעים שניצחון ביותר מ-2 נקודות יכניס אותם חזק למאבקי הכניסה לפלייאוף המפעל.

חולון תערוך הערב את האימון המסכם בראשון לציון כשלאחר מכן יערכו הצוות המקצועי תדריך וידאו מקיף על היריבה. חולון מגיעה להתמודדות אחרי הניצחון הגדול על מכבי תל אביב ביד אליהו, משחק בו שלטו לאורך 40 דקות, והצליחו לעצור קאמבק של מוליכת הטבלה בדקות הסיום. שלומי הרוש, ששבר את אפו ייעדר, ואילו גיא פניני שמתח את המפשעה נמצא בספק.

מורסיה הגיעה היום לישראל ותערוך אחרי חולון את האימון המסכם שלה בראשון לציון, שם ייערך המשחק בשל אילוצים בהיכל החדש בחולון. הספרדים הפסידו אתמול בצהריים לריאל מדריד בחוץ רק אחרי ההארכה, וכל זאת במשחק בהם שלטו והוליכו ב-3 נקודות הפרש בשניות הסיום. הכוכב של מורסיה הוא הרכז קלווין האנה כשאליו חוברים הקלע המצוין ויטור בניטה והפורוורד אובי סוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully