וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף התראיין לפודקאסט איראני, הוצג כ"מאמן קבוצה במזרח התיכון"

מאמן מכבי תל אביב התראיין לשני אזרחים איראנים בארה"ב בשיחה בה לא הוזכרה העבודה כי הוא מועסק במכבי תל אביב. קרויף ציין את המילה "ישראל" פעם אחת כשאמר: "בנבחרת ישראל יש גם ערבים"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

מאמן מכבי תל אביב התראיין בשבוע שעבר לשני חבר'ה איראנים מארה"ב מבלי להזכיר את העובדה כי הוא מועסק בשש השנים האחרונות במכבי תל אביב. במהלך הראיון שנערך בשפה האנגלית ועסק בנושאים אישיים, הוצג קרויף כ"מנהל טכני וכיום מאמן קבוצה במזרח התיכון". המנחים האיראניים ציינו כי שני שחקני נבחרת איראן מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי, שיחקו במדי פאניוניוס היוונית נגד "קבוצתו של ג'ורדי" בליגה האירופית, שוב מבלי להזכיר כי מדובר במכבי תל אביב.

על נסיבות הגעתו ל"קבוצה במזרח התיכון" אמר קרויף: "הייתי בקפריסין שנתיים שזו המדינה האירופית הכי קרובה למזרח התיכון. ואז הגיע מועדון (בלי לציין כי מדובר במכבי תל אביב) והציע לי עבודה. אני כנראה אוהב מצבים מורכבים ומקומות לא קלים, אבל הייתה לי הנאה רבה פה".

על ההבדלים בין הכדורגל האירופי לבין "הכדורגל המזרח תיכוני" אמר קרויף: "אני חושב שהכול מתחיל בחינוך ובאקדמיות נוער. שחקנים במזרח התיכון אוהבים להציג לראווה את היכולות שלהם עם הכדור ושוכחים דברים אחרים כמו טקטיקה. אני חושב שהכול מתחיל באקדמיית נוער".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
מאירופה ל"מזרח התיכון". קרויף/קובי אליהו

בנוגע למשחק של מסעוד שוג'אי ואחסן חאג'ספי במדי פאניוניוס נגד מכבי תל אביב, שגרר הטלת סנקציות נגד שני השחקנים על ידי השלטונות האיראניים אמר קרויף: "ספורט אמור לאחד בני אדם ולא להפריד ביניהם. הבנתי שהם במצב קשה כי אופ"א כופה כללים של פייר פליי. על המגרש הם נתנו 200 אחוז, ראו שזה היה מיוחד עבורם. זו בעיה כשאתה חותם בקבוצה כמו פאניוניוס. קשה למועדון כזה להבין שמסיבות פוליטיות לא תוכל לשחק. היה לנו מקרה כזה עם מוחמד סלאח לפני כמה שנים. הייתה סוגיה במשחק שלנו נגד באזל. סלאח ועוד שחקן מצרי (מוחמד אלנני) לא רצו לשחק, אבל נאלצו לבוא לישראל כי היה להם יתרון שברירי של 0:1. ואז סלאח שמע שחקנים ערבים של מכבי תל אביב מדברים ערבית. הוא לא הבין מה קורה פה".

בשלב הזה המילה "ישראל" בכל זאת הוזכרה מצידו של קרויף שאמר: "בנבחרת ישראל יש ערבים. ספורט אמור לאחד בני אדם. במשחק נלחמים חזק ואז ממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully