וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום הדרבי: יורגן קלופ כעס על התקשורת, השופט ואברטון

מאמן ליברפול זעם על הפנדל שניתן לטופיז ב-1:1 ("לא מבין את זה"), גער בעיתונאי ("רוצה לדבר רק עם אנשים שמבינים בכדורגל") וביקר את היריבה: "רק קבוצה אחת שיחקה". ויין רוני מאושר

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
מתוסכל מאוד. קלופ/רויטרס

עוד לפני הדרבי הגדול של מנצ'סטר, הדרבי של ליברפול חילק את הנקודות בין שתי הקבוצות עם 1:1 באנפילד. המייטי רדז שלטו ועלו ליתרון מוצדק בדקה ה-42 בזכות שער הליגה ה-13 העונה של מוחמד סלאח הלוהט, אך ויין רוני השווה (77) עבור אברטון בפנדל מפוקפק.

הפנדל המפוקפק היה גם שיחת היום בסיום. כשאמר לו עיתונאי של "סקיי" שהפנדל היה מוצדק, זעם יורגן קלופ ואמר: "אני רוצה לדבר רק עם אנשים שמבינים קצת בכדורגל. אני לא במצב רוח לענות על השאלות הללו. אני לא מבין למה השופט עשה את זה".

על המשחק עצמו אמר הגרמני: "ההופעה שלנו היתה טובה. ראיתי רק קבוצה אחת שמשחקת. קבוצה אחת מנסה לנצח במהלך 95 הדקות, הקבוצה השנייה לא מגיעה לרחבה ולא בועטת לשער, מלבד הפנדל. חיינו בתוך הרחבה שלהם. יכולנו להבקיע מוקדם יותר, ואני צריך לחיות עם זה".

על ההחלטה לפתוח ללא פיליפה קוטיניו ורוברטו פירמינו אמר קלופ: "זו העבודה שלי, אני מקבל החלטות שנראות לי נכונות".

מנגד, כובש השער ויין רוני חשב אחרת מקלופ, כמובן. "זה נראה כמו פנדל ברור. השופט קיבל החלטה נכונה. זו נקודה נהדרת עבורנו, ליברפול קבוצה פנטסטית עם שחקנים טובים. ידענו שיהיה קשה ושנצטרך להיות סבלניים. שמרנו בצורה בלתי רגילה. היה נהדר לשחק בדרבי ותמיד נחמד להבקיע מול ליברפול, לא משנה באיזו קבוצה אתה משחק".

עוד בנושא:

אנגליה: אברטון סחטה 1:1 מליברפול בדרבי, סלאח ורוני כבשו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully