וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוני יזרעאלי: "מה שחשוב עכשיו זה ההמשכיות"

10.12.2017 / 17:50

הגארד שהצטרף למכבי חיפה לאחרונה יערוך ברביעי את הופעת הבכורה שלו ברוממה במשחק שנדחה נגד בני הרצליה: "מקווה שהקהל ידחוף אותנו". אנשי הקבוצה ביקרו במחלקה האונקולוגית ברמב"ם

צילום: one

מכבי חיפה ממשיכה בימים אלה בהכנות לקראת משחק הליגה שלה נגד בני הרצליה. המשחק היה אמור להערך במקור מחר, אלא שאנשי האולם החיפאי עדכנו מאוחר מהצפוי את ראשי המנהלת על מחויבות קודמת שיש באולם, שקשורה למסגרת האירופית של קבוצת הכדורעף נשים הירוקה, ולכן הוא נדחה ליום רביעי.

עופר רחימי עם דגן יבזורי מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה,
ביקרו בבית החולים. עופר רחימי עם דגן יבזורי/האתר הרשמי של מכבי חיפה

חיפה מגיעה למשחק נגד הרצליה אחרי שני ניצחונות רצופים, ואחרי שלושה משחקים רצופים מחוץ לבית, כשהיא רוצה לייצר ניצחון שלישי שירחיק אותה בצורה משמעותית מחבורת התחתית, "היה לנו משחק מאוד קשה נגד אילת, שמח שעברנו את זה כי זה היה משחק חשוב אחרי הפגרה בשביל ליצור המשכיות", אמר היום גוני יזרעאלי, "אנחנו מגיעים למשחק בית אחרי המון זמן, אני מתרגש, משחק ראשון שלי ברוממה, מחכה לפגוש את הקהל, מקווה שהוא ידחוף אותנו. מה שחשוב עכשיו זה ההמשכיות".

יזרעאלי, ביחד עם עוז בלייזר, לוק מרטינס, דגן יבזורי והמאמן עופר רחימי ביקרו היום את הילדים המאושפזים במחלקה האונקולוגית בבית החולים רמב"ם ואת משפחותיהם. הביקור היה לכבוד חג החנוכה, ואל אנשי הקבוצה הצטרף יוני רובינזון, המשנה למנכ"ל חברת קליל, המאמצת את הקבוצה. המבקרים חילקו מתנות משותפות לילדים ואף הדליקו עמם נרות. "יש לבית החולים רמב"ם פינה חמה מאוד בלב שלנו וגם אני אישית מחובר למקום ובעיקר למחלקת האונקולוגית שעובדיה עושים עבודת קודש", אמר מאמן הקבוצה עופר רחימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully