וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל כפר סבא עצרה את רצף ההפסדים עם 0:1 על הפועל מרמורק

המדורגת שנייה חזרה לנצח אחרי שלושה הפסדים וצימקה את הפער מהפועל תל אביב לנקודה, עידן דוד הכריע (42). הפועל עפולה גברה 0:1 על הפועל ראשון לציון, 0:2 להפועל רמת גן בנשר

ברני ארדוב

בווידאו: רוני לוי בראיון ל"טוכמן וחמי"

הפועל כפר סבא חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות ושמרה על המקום השני בליגה הלאומית עם 0:1 ביתי על הפועל מרמורק. הרחובותים ירדו למקום ה-14 המוליך למבחנים, לאחר שהפועל רמת גן ניצחה 0:2 בחוץ את עירוני נשר הלפני אחרונה. הפועל עפולה המשיכה בתקופה הטובה עם 0:1 על הפועל ראשון לציון.

שחקן הפועל כפר סבא, עידן דוד. ברני ארדוב
היה במקום כדי להכריע. עידן דוד/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - הפועל מרמורק 0:1

השנייה בטבלה קטעה את רצף שלושת ההפסדים וצימקה את הפער מהפועל תל אביב לנקודה בלבד. בצל השמועות על פרידה קרובה שלו מהפועל כפר סבא בגלל חילוקי הדעות עם הבעלים יצחק שום, מסאיי דגו הסתדר ללא דושאן מאטוביץ' המורחק ולמרות שרשרת החמצות של שחקניו. עידן דוד הכריע את המשחק בדקה ה-42, אחרי הדיפה רעה של השוער האורח צליל חתוכה. הפועל מרמורק הפסידה בפעם השלישית ברציפות וירדה למקום ה-14 המוליך למבחנים.

הפועל עפולה - הפועל ראשון לציון 0:1

נמשך המומנטום של מחזיקת גביע הטוטו הטרייה. אופיר חיים לא התחשב ברצונות האקסית שלו להתקדם למקום השלישי וחגג ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות ושלישי בליגה. הפועל ראשון לציון לא ניצלה שלושה מצבים טובים במחצית הראשונה, ומנגד הפועל עפולה נהנתה משער מרהיב של נתנאל גולדמן, שמצא את החיבורים בדקה ה-31. הקבוצה של ניר ברקוביץ' במקום החמישי, אחרי ששער שוויון שלה נפסל בטענה לנבדל בדקה ה-88 וגם אלירן סיימון הורחק בתוספת הזמן, בעוד המנצחת התקדמה לתשיעי.

עירוני נשר - הפועל רמת גן 2:0

סיפתח מוצלח למאמן הזמני איציק ברוך, שקטע לאורדונים רצף של שלושה הפסדים והקפיץ אותם אל המקום ה-12. בניגוד לשני קודמיו בתפקיד, ברוך הציב את אלדר פשכצקי בין הקורות וקיבל שער נקי מול המדורגת לפני אחרונה. כבר בדקה הראשונה עלתה הפועל רמת גן ליתרון עם ביצוע מצוין של שני שרון, שהקפיץ ברחבה ובעט בסיבוב מהאוויר אל הרשת. עירוני נשר ניסתה לחזור, אבל המגן השמאלי שמוליק מלול סגר עניין עם שער הבכורה שלו בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully