וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם בחרתם: רוג'ר פדרר ספורטאי השנה, רונאלדו רק שני

מעל 50 אלף גולשים נטלו חלק בהצבעה בשבועות האחרונים, והשוויצרי שהתקאמבק זכה ל-39% מהקולות. כוכב ריאל מדריד שזכה באליפות ספרד ובליגת האלופות קיבל 28%, אלוף ה-NBA קווין דוראנט סיים שלישי עם 12%

בשבועות האחרונים ביקשנו מכם להצביע בסקר ספורטאי השנה שלנו, ורגע לפני ש-2017 מסתיימת ולאחר שמעל 52,000 גולשים השתתפו בהצבעה, הגיע הזמן להכתיר את המנצח - רוג'ר פדרר. הפנומן השוויצרי שחזר השנה בסערה לפסגת עולם הטניס בגיל 36 עם זכיות באליפות אוסטרליה ובווימבלדון זכה ל-39% מההצבעות.

הוא הקדים את כריסטיאנו רונאלדו, שחגג שנה מושלמת עם זכייה בליגת האלופות ובאליפות ספרד, וקיבל 28% מהקולות. אל המקום השלישי, בפער גדול למדי משני המוליכים עם 12% בלבד,הגיע קווין דוראנט, שספג המון ביקורות על המעבר לגולדן סטייט, וסיים את העונה שעברה עם אליפות ראשונה בקריירה ותואר ה-MVP של גמר ה-NBA.

יוסאין בולט, שפרש מעולם האתלטיקה בתום קריירה מופלאה ונפצע במירוץ האחרון שלו באליפות העולם בלונדון שם עלה לנבחרת השליחים של ג'מייקה במדליה, זכה ל-9% מהקולות. אחריו התברג רפאל נדאל, שרשם קאמבק מופלא משלו לעולם הטניס עם זכיות ברולאן גארוס ובאליפות ארצות הברית, עם 6%, קייטי לדקי קיבלה 3%, ואת הרשימה סגרו מועטז בארשים וקיילב דרסל עם 2% כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully