וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי מאור מודאג: "צריך לשחק יותר ביחד ולהיות מחוברים יותר"

9.12.2017 / 23:11

מאמן הפועל ירושלים סופר הפסד שלישי ברציפות: "אני רואה שיפור, אבל זה תהליך. אוסטין דיי צריך לעשות דברים בתוך השטף הקבוצתי, אנחנו מאמינים בו". בית הלחמי: "ניצחון חשוב מאוד"

one

הפועל ירושלים רשמה את הפסדה השלישי ברציפות בכל המסגרות הערב (שבת), כשנכנעה 72:71 לגלבוע/גליל בגן נר בתום דרמה גדולה. ביום רביעי מחכה לאדומים משחק גורלי מול באיירן מינכן ביורוקאפ, וביכולת כזו אין להם בכלל סיבה להמריא לגרמניה.

"ליהנות זה חלק חשוב בכדרוסל, כך גם חיבור ולהיות ביחד", אמר מודי מאור בסיום. "גלבוע שומרות מאוד אגרסיבי, וזה מה שהיה, אבל אני חושב שאנחנו צריכים לשחק יותר ביחד ולהיות מחוברים יותר, לשחק אחד עם השני ומשם יהיו דברים טובים. אני רואה שיפור, אבל זה תהליך".

על אוסטין דיי, שלקח אחריות והחטיא את הזריקה המכרעת, אמר מאור: "הוא שחקן מאוד מוכשר אבל הוא צריך לעשות דברים בתוך השטף הקבוצתי, אנחנו אוהבים אותו ומאמינים בו".

מנגד, על אף הניצחון המרשים, אריאל בית הלחמי שמר על איפוק: "לא שיחקנו את המשחק הרגיל שלנו, שיחקנו הפוך ממה שאנחנו צריכים לשחק. אני שמח מאוד על הניצחון, הוא מאוד חשוב. דווקא בגלל הדרך ששיחקנו יש לי הרבה על מה לדבר עם השחקנים. הביטחון שלנו נמצא, אבל צריך להישאר צנועים כי היום הגענו עם האף למעלה". על זאק לידיי, שכיכב עם 22 נקודות ו-20 ריבאונדים, אמר המאמן המנצח: "הייתי בטוח שהיה לו משחק של 12 ו-5. אני מאוד שמח בשבילו, הוא רוקי ולאט לאט הוא נכנס לעניינים".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

עוד בנושא:

ליגת העל: גלבוע/גליל ניצחה את הפועל ירושלים 71:72

מאמן הפועל ירושלים מודי מאור. לילך וייס, מערכת וואלה!
מה יהיה? מודי מאור/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully